Lang cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2014

mulleh

Anonym skriver:

Er det din første cyklus efter pille stop ? 

Jeg syns dog idag at jeg hele tiden har skulle tisse. Altså ikke ligesom ved blærebetændelse, men hver gang tisse rigtig meget. Jeg tror eller ikke at jeg er gravid. Tror enten at min hjerne spiller et pus ellers er mit stofskifte blevet lavt igen. (Har taget piller for at få det normalt igen)

hos min læge kan man komme mellem 8 og 8.45 og få taget blodprøve. Uden man skal have fat i lægen først. Det dejligt nemt. 

Jeg smed p-pillerne for snart 1 år siden. :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

Anonym trådstarter

mulleh skriver:

Jeg syns dog idag at jeg hele tiden har skulle tisse. Altså ikke ligesom ved blærebetændelse, men hver gang tisse rigtig meget. Jeg tror eller ikke at jeg er gravid. Tror enten at min hjerne spiller et pus ellers er mit stofskifte blevet lavt igen. (Har taget piller for at få det normalt igen)

hos min læge kan man komme mellem 8 og 8.45 og få taget blodprøve. Uden man skal have fat i lægen først. Det dejligt nemt. 

Jeg smed p-pillerne for snart 1 år siden. :/ 

Okay for mig er det nok mere sandsynligt at min krop bare er helt i syv sind for det er jo første måned uden piller, men din krop har jo haft et år, jeg må stå tidligt op og ringe imorgen så :/ ikke så meget for at finde ud af om jeg er gravid men mere for at få en afklaring :/ 

Anmeld

3. juli 2014

mulleh

Anonym skriver:

Okay for mig er det nok mere sandsynligt at min krop bare er helt i syv sind for det er jo første måned uden piller, men din krop har jo haft et år, jeg må stå tidligt op og ringe imorgen så :/ ikke så meget for at finde ud af om jeg er gravid men mere for at få en afklaring :/ 

Helt ærligt tror jeg bare lægen vil slå det hen i at det er første cyklus siden p-pille stop og derfor mens godt kan opføre sig underligt og springe gange over. Men ja ring til lægen og få taget en blodprøve.

Anmeld

3. juli 2014

Anonym trådstarter

mulleh skriver:

Helt ærligt tror jeg bare lægen vil slå det hen i at det er første cyklus siden p-pille stop og derfor mens godt kan opføre sig underligt og springe gange over. Men ja ring til lægen og få taget en blodprøve.

Ja det er jeg næsten også overbevist om, tror du stadig han vil tage en blodprøve ? 

Anmeld

4. juli 2014

friis

Her er det 8 måneder p pille stop , og jeg venter mellem 35 til 53 dage hver cyklus .. Så mon ikk det kommer når det er klar til det  

Anmeld

4. juli 2014

Anonym trådstarter

friis skriver:

Her er det 8 måneder p pille stop , og jeg venter mellem 35 til 53 dage hver cyklus .. Så mon ikk det kommer når det er klar til det  

Puha det bliver jo et h...... At finde æl hver måned så :/ 

Anmeld

5. juli 2014

friis

Anonym skriver:

Puha det bliver jo et h...... At finde æl hver måned så :/ 

Ja jeg bruger også temmelig mange penge på tests hver månede , det er ret mange dage man skal teste for at finde frem til rette dato , og selv om vi finder den og har sex hver anden dag , ja så lykkedes det åbenbart ikke alligevel 

Anmeld

5. juli 2014

Anonym trådstarter

friis skriver:

Ja jeg bruger også temmelig mange penge på tests hver månede , det er ret mange dage man skal teste for at finde frem til rette dato , og selv om vi finder den og har sex hver anden dag , ja så lykkedes det åbenbart ikke alligevel 

Åh ha det er træls det skal være så svært :/

Anmeld

5. juli 2014

mulleh

Anonym skriver:

Åh ha det er træls det skal være så svært :/

Hvordan står det til? 

Anmeld

5. juli 2014

Anonym trådstarter

mulleh skriver:

Hvordan står det til? 

Ingenting endnu tester mandag hvis ik der sker noget i weekenden, må jeg ringe og høre lægen om han vil se mig, måske han kan se om der er noget på vej :/ føler heg spilder dyrebar tid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.