Lang cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
24 svar
0 synes godt om
3. juli 2014

Anonym trådstarter

Bum bum... Så ramte jeg dag 39 i min cyklus, ingen mens og ingen lille spirer. Har dog nogle dage en lille følelse af meget svag mens-på-vej-følelse i maven, men det er få min. Og så sker der ikke mere. Hvor er det langtrukkent og en super kedelig situation bare at gå og vente 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

Chewy

Anonym skriver:

Bum bum... Så ramte jeg dag 39 i min cyklus, ingen mens og ingen lille spirer. Har dog nogle dage en lille følelse af meget svag mens-på-vej-følelse i maven, men det er få min. Og så sker der ikke mere. Hvor er det langtrukkent og en super kedelig situation bare at gå og vente 

Ih ja, det er super træls!

Har du taget en test? De små mens tegn du har, kan jo godt være ligamentsmerter....

Og er det normalt for dig, at din cyklus er så lang?

Anmeld

3. juli 2014

Anonym trådstarter

Chewy skriver:

Ih ja, det er super træls!

Har du taget en test? De små mens tegn du har, kan jo godt være ligamentsmerter....

Og er det normalt for dig, at din cyklus er så lang?

Det er mega træls! 

Ja har testet negativ, det er første cyklus efter pillestop, så var forberedt på at den ikke var 28 dage MEN synes bare jeg havde tegn på æl derfor synes jeg ventetiden er meget lang nu! Havde en del symptomer som murren og ømme dutter, omkring der hvir jeg tror jeg havde æl. Derfor er jeg træt af at mens ikke dukker op, tror desværre ikke vi har ramt æl da jeg fik smerterne torsdag aften og vi havde først sex søndag aften igen, der har været lidt forvirring den her måned, men vil bare gerne have mens nu så jeg kan komme igang med at teste for æl :/ 

Anmeld

3. juli 2014

Chellie

Hvis du stadig ikke har fået mens endnu, og testen stadig er negativ, kan du vist godt forsvare lige at spørge lægen, om han vil tage en blodprøve. Bare for en sikkerheds skyld. Det er godt nok lang tid at gå og vente...! 

Anmeld

3. juli 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Hvis du stadig ikke har fået mens endnu, og testen stadig er negativ, kan du vist godt forsvare lige at spørge lægen, om han vil tage en blodprøve. Bare for en sikkerheds skyld. Det er godt nok lang tid at gå og vente...! 

Ja ik ? På mandag rammer jeg dag 43 hvis ik mens kommer i weekenden. :/

Anmeld

3. juli 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Tror du det er for tidligt at spørge lægen om en blodprøve imorgen? (Dag 40) 

Anmeld

3. juli 2014

Chellie

Anonym skriver:

Tror du det er for tidligt at spørge lægen om en blodprøve imorgen? (Dag 40) 

Nej, det koster jo ikke noget at spørge... Jeg håber, du har en sød læge, der ikke bare siger, at du må vente og se. Det har du jo ligesom gjort... 

Anmeld

3. juli 2014

mulleh

Jeg er på dag 36 :/ har også den der mens-på-vej-følelse og kort efter er de væk igen. Har dog ikke testet da jeg ingen symptomer har på graviditet.  Det sur øv at vente  

Anmeld

3. juli 2014

Anonym trådstarter

mulleh skriver:

Jeg er på dag 36 :/ har også den der mens-på-vej-følelse og kort efter er de væk igen. Har dog ikke testet da jeg ingen symptomer har på graviditet.  Det sur øv at vente  

Ja det er virkelig underligt at det kommer og går med det samme og det er sådan nogle milde ryk, slet ik i nærheden af hvordan det føles når mens normalt er på  vej? Jeg må prøve at ringe imorgen tidlig og høre om han ik nok vil tage en blodprøve? Er deres g test det samme som vires hjemme test? Sidst jeg testede var vist sidste weekend og der var den self negativ kan være jeg lige skal prøve en gang imorgen tidlig igen. Det er bare vildt træls for man går jo og tænker hvad det mon kan være? Er man gravid eller ej (jeg er dog 99,9 % sikker på jeg ik er) har absolut ingen symptomer andet end de til at fra mens lignende "smerter" og meget udflåd og så synes jeg (undskyld detaljer) at det føles som at jeg går og drypper som hvis man virkelig skal tisse, og så skal bare ik tisse ret meget, men det har bare lige været de sidste par dage :/ 

Anmeld

3. juli 2014

Anonym trådstarter

mulleh skriver:

Er det din første cyklus efter pille stop ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.