Til gynækolog med eller uden kæresten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2014

Babydrøm

mulleh skriver:

Min kæreste er med mig når jeg få gynækologisk undersøger, for at berolige mig, da jeg syns det gør pisse ondt og kan ikke slappe af.

Okay dejligt med støtte. Min har ik været med før, men han tager med i morgen. Lidt spændt på hvordan det bliver, men vil gerne have ham med som støtte. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvis det er direkte udredning,skal din kærste med,da lægen også vil spørger din kærste om en del ting.

Enhver klinik med respekt for sig selv,laver en HSU før man ihvertfald laver IUI,hvis kvinden ikke har været naturlig gravid før,da der ingen grund er til at lave IUI,hvis der ikke er passage i æggelederene.

Anmeld

4. juli 2014

Babydrøm

Hvis det er direkte udredning,skal din kærste med,da lægen også vil spørger din kærste om en del ting.

Enhver klinik med respekt for sig selv,laver en HSU før man ihvertfald laver IUI,hvis kvinden ikke har været naturlig gravid før,da der ingen grund er til at lave IUI,hvis der ikke er passage i æggelederene.

Har fået en henvisning til en gynækolog da jeg ikke er blevet gravid efter ca. 1 års prøven. Men ja min kæreste skal også tjekkes, men et andet sted. Men han tager med.

Anmeld

4. juli 2014

Chellie

Mor_til_3_unger skriver:

Hvad er IUI? 

Anmeld

4. juli 2014

esioul

Chellie skriver:

Hvad er IUI? 

inseminering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.