Autostol til barn på knap 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2014

Mamacita til 2 piger

Det skulle være den sikreste stol, fordi den fordeler trykket på en stor flade ved kollision.

Den har vundet bedst i test..

Jeg synes den er super, puden fungerer som et lille bord hos os.. Min datter elsker den. Hun hadede at få selerne på, i den autostol vi havde lejet da vi var på ferie..

Så jeg tror sagtens, at din datter kan vænne sig til at sidde uden seler.. Og puden - den er altså slet ikke så varm som man skulle tro. Man kan desuden også justere på puden, og ligge ryggen lidt ned!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

Christine

sessen1984 skriver:

Vi har en cybex pallas 2 fix. Den går fra 9-36.. Fantastisk stol!

Den ville jeg også anbefale. Det er så smart at den duer så længe.

Anmeld

2. juli 2014

L&V

Jeg ville klart vælge en 9-18 jeg syntes der er rigtig langte fra 13-18 kg og op til de 36.

Anmeld

3. juli 2014

Autostol.dk

Janne T. skriver:

Mine søde svigerforældre køber selv autostol så de har til børnene. Rose sidder lige nu i en 9-18 kilos. Hun er 2,8 år, 92 cm og 13.5 kilo.

James sidder stadig i babystolen.

De vil gerne købe ny autostol til Rose, sådan at James kan komme op i den 9-18 som Rose sidder i nu. Men hvad gør man så? Hun er jo slet ikke stor nok til en 15-36 kgs., så hvad ville i købe? Endnu en 9-18, en 9-36 eller? 

Hvor stor er James?

For det ville være oplagt, at vente til datteren er stor nok til en 15-36 kg. stol.

Anmeld

3. juli 2014

StudPsyk

Hvor stor er James?

For det ville være oplagt, at vente til datteren er stor nok til en 15-36 kg. stol.

James er omkring 11 kg og 84 cm.. Så han når at vokse ud af babyautostolen, inden hun er stor nok til en 15-36

Anmeld

3. juli 2014

StudPsyk

Janne T. skriver:

James er omkring 11 kg og 86 cm.. Så han når at vokse ud af babyautostolen, inden hun er stor nok til en 15-36

Tak for alle svar, tager dem med i overvejelserne!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.