Autostol til barn på knap 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
15 svar
2 synes godt om
2. juli 2014

StudPsyk

Mine søde svigerforældre køber selv autostol så de har til børnene. Rose sidder lige nu i en 9-18 kilos. Hun er 2,8 år, 92 cm og 13.5 kilo.

James sidder stadig i babystolen.

De vil gerne købe ny autostol til Rose, sådan at James kan komme op i den 9-18 som Rose sidder i nu. Men hvad gør man så? Hun er jo slet ikke stor nok til en 15-36 kgs., så hvad ville i købe? Endnu en 9-18, en 9-36 eller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

Mamacita til 2 piger

Vi har en cybex pallas 2 fix. Den går fra 9-36.. Fantastisk stol!

Anmeld

2. juli 2014

anynom

Janne T. skriver:

Mine søde svigerforældre køber selv autostol så de har til børnene. Rose sidder lige nu i en 9-18 kilos. Hun er 2,8 år, 92 cm og 13.5 kilo.

James sidder stadig i babystolen.

De vil gerne købe ny autostol til Rose, sådan at James kan komme op i den 9-18 som Rose sidder i nu. Men hvad gør man så? Hun er jo slet ikke stor nok til en 15-36 kgs., så hvad ville i købe? Endnu en 9-18, en 9-36 eller? 

Vi har denne til Isabel og har lige købt den til Amalie også (til når hun bliver stor nok), den er vildt god

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/cybex-pallas-2-fix/c-23/p-12188

Anmeld

2. juli 2014

StudPsyk

JulieWH skriver:

Vi har denne til Isabel og har lige købt den til Amalie også (til når hun bliver stor nok), den er vildt god

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/cybex-pallas-2-fix/c-23/p-12188

Hvilken vægtklasse er den fra og til, kan ikke helt gennemskue det? 

Anmeld

2. juli 2014

StudPsyk

sessen1984 skriver:

Vi har en cybex pallas 2 fix. Den går fra 9-36.. Fantastisk stol!

Tror du barnet kan vænne sig til at sidde med den pude, når hun har været van til seler? Og hvad hvis de vil sidde og læse en bog, er den ikke i vejen? 

Anmeld

2. juli 2014

LilleChelle

Jeg ville købe en 9-18 kg. 

- Jeg er meget modstander af de der puder på maven og derfor går vi ikke over i 9-36 kg. klassen .. Og han får ikke ny autostol før han er 18 kg. og vokset ud af den han har nu. Tror ikke på det kan være rart at have sådan en stor pude for maven, det må både være varmt og den må da også fylde mega meget til når de skal læse bøger etc. 

Her er han 2 til Oktober og sidder i en bagudvendt Besafe Izi 3 combi tror jeg den hedder. Og lillesøster kommer til at få en magen til når hun skal ud af babystolen  

Anmeld

2. juli 2014

lycly

Julia har en cybex 9-36 kg og vi er såå glade for den. Selvom hun jo nok ikke bruger den helt til 36 kg Men god er den!

Anmeld

2. juli 2014

Karina84

Janne T. skriver:

Tror du barnet kan vænne sig til at sidde med den pude, når hun har været van til seler? Og hvad hvis de vil sidde og læse en bog, er den ikke i vejen? 

Nu har vi haft samme stol fra starten af, eller altsaa fra vi skiftede fra baby til 9-36kg. saa paa den maade har han jo siddet med puden fra starten...

Men jeg synes jo den er super, puden er ikke i vejen og støtter rigtig fint. Plus den er helt vil nem at sætte i bilen, og vejer ikke alverden.

Tror ikke lige han har siddet med en bog, men nærmest alt muligt andet  Selvfølgelig er der ikke plads til store ting, men vi har aldrig set det som et problem. 

Det er ikke saa længe siden vi tog puden af og det gaar ogsaa rigtig, synes det er lækkert at stolen kan bruges saa længe 

Svigerfar har købt næsten samme model, bare den fra 15-36 eller hvad den gaar op til, og helt sikkert ogsaa en lækker stol, men det maa Rose jo ikke helt sidde i endnu.

Anmeld

2. juli 2014

anynom

Janne T. skriver:

Hvilken vægtklasse er den fra og til, kan ikke helt gennemskue det? 

9-36 kg - det er den de andre også roser  

Puden er ikke i vejen hos Isabel, hun kan fint sidde og læse og så sover hun fabelagtig i den  

Anmeld

2. juli 2014

lycly

Og jo, den med puden foran som Julia har er nok bøvlet hvis man skal læse bøger, men jeg ville nu alligevel aldrig give hende en bog på en køretur, bliver selv sindssygt køresyg af den slags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.