bhv. madpakken til 4 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi købte en madpakke med rum i som let at gøre ren. Så har vi mulighed for at komme mange forskellige ting i madpakken :-)

Jeg laver tit ægge muffins med grøntsager og krydderier, llaver dem mandag morgen og så er der til en uge.

Han får rester med fra dagen før og han får rugbrød eller bonde brød og grøntsager og frugt.

Her er et lille udpluk :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

Mother-love

Jeg synes også oftes isabellas madpakke er kedelig.
Men prøver og og komme noget nyt med. F,eks mad fra dagen før eller pizzasnegle, pølsehorn eller andet lidt mere spændende. Ryger det med retur.

Så hendes madpakker består af.

Frokost.
En hel rugbrød med enten kødpølse eller smøreost( andet kan jeg ikke få i hende)
En lille bøtte med frugt ( vindruer,æble,pære, jordbær, blåbær eller lign.)
En anden med noget grønt (agurk,gulerod,ærter,majs,peberfrugt eller lign.
en ostehaps
En kiks eller nogle rosiner

Eftermiddag

En lille yoghurt
Frugt (som ovenfor)
Grønt (som ovenfor)
Ostehaps
Kiks eller rosiner eller en figenstang

Jeg synes simpelthen den er for kedelig efterhånden men hun vil bare ikke have andet. Så jeg kan ikke gøre så meget.

Anmeld

1. juli 2014

Mother-love

skovrup skriver:

Vi købte en madpakke med rum i som let at gøre ren. Så har vi mulighed for at komme mange forskellige ting i madpakken :-)

Jeg laver tit ægge muffins med grøntsager og krydderier, llaver dem mandag morgen og så er der til en uge.

Han får rester med fra dagen før og han får rugbrød eller bonde brød og grøntsager og frugt.

Hvor ser det lækkert ud. Bare Isabella sådan en madpakke

Anmeld

1. juli 2014

BabyMus

bulderpigen skriver:

Hejj herinde allesammen!!

børnehave madpakken herhjemme blir lavet om aftenen, og hver eneste dag blir der smurt rugbrødsmadder, og jeg som mor tænker lidt det er altså lidt for kedligt kun at give min piie rugbrød med i bhv,

så hvad giver i jeres børnehavebarn med i deres madpakke??

søger simpelthen nogen ideer til at kunne give hende noget andet mad med indimellem, self skal der stadig rugbrød med, men de dage hun kunne få noget andet med i madpakken kun hun bare få en el/halv rugbrød med...

frugtposen består bare af frugt og indimellem en bolle med,

Prøv at kigge på denne blog. Jeg synes hun har så mange lækre idéer til hendes datters madpakke. Det er så lækkert.

http://pyntemyntheogmor.blogspot.dk/search/label/Madpakke%20Inspiration

Anmeld

1. juli 2014

BabyMus

skovrup skriver:

Ser helt fantastisk ud!

Anmeld

1. juli 2014

bulderpigen

hvor er det bare nogle rigtig gode tips i kommer med til madpakken, det vil jeg tage til mig, så efter sommerferien tror jeg vi begynder på at hun får noget andet med,

det plejer nemlig at være sådan her hjemme enten er der ikke nok mad til at gemme til næste dag, så plejer vi at smide det ud andre gange, blir det self gemt, men idet et problem da vores piie er en del græsen hvad det angår, så nogen gange ender det med hun slet ikke vil have aftensmaden, da vi spiser meget sundt herhjemme... vi prøver med at hun skal prøve at smage men det ender med hun ikke vil, - vi får meget grønt til aftensmaden som jeg udfra hvad i skriver kun hun eevt også få med men det lige fra.

salat,tomat,peberfrugt,blomkål,brockli, kan hun ikke lide...

Anmeld

1. juli 2014

bulderpigen

skovrup skriver:

hvor har du købt den rumdelt madkasse, ?

eller hvor kan man købe en som ligner den, den er da vildt smart,

Anmeld

1. juli 2014

Skovrup

bulderpigen skriver:

hvor har du købt den rumdelt madkasse, ?

eller hvor kan man købe en som ligner den, den er da vildt smart,

Det er en boon madkasse.

Link

Anmeld

1. juli 2014

Studerendemor

skovrup skriver:

Den madkasse er virkelig smart. Kan stanniol og lign. undværes? For så tror jeg da, vi skal have købt sådan en. 

Anmeld

2. juli 2014

Skovrup

Mor i Aarhus skriver:

Den madkasse er virkelig smart. Kan stanniol og lign. undværes? For så tror jeg da, vi skal have købt sådan en. 

Vi har ikke haft brug for hverken madpapir eller staniol, men vi har købt sådan nogen små Rice madkasser som er mini mini små som du nok kan se på nogen af billederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.