Maja_4000 skriver:
Det ved jeg, gav jo også min store flaske 
Må jeg spørge hvad folk har sagt til den begrundelse for at vælge amning fra? 
Den jordemoder jeg konsulterede, da jeg ventede nr. 2 lignede én der havde set et spøgelse, da jeg sagde nej tak til ammeprocuren Og sagde samtidig at jeg ikke ville amme
Så spurgte hun pænt om hvorfor dog jeg ikke ville amme, så kom jeg med min forklaring med alle de kemikalier vi er omgivet af, så vil jeg minimere det jeg udsætter barnet for, ved at ikke amme, samtidig med at jeg vil være sikker på at barnet fik dét den skal have..hun havde 1000000 argumenter for at jeg skulle amme, bla. At baby ville få Bedre immun forsvar og den bånd man knytter ved amning er bedre end når man gav flaske, der kunne jeg så fortælle af erfaringer min første mødregruppe at min datter som flaskebarn, var den der var mindst syg, og at vi har et fantastisk godt bånd som jeg er sikker på ikke kunne have været bedre hvis jeg ammede, hun prøvede sågar at sige at det er billigere og mere praktisk, for man har altid klar mad på sig- der sagde jeg så at det par hundrede det koster at give MME om måneden kunne jeg nok overkomme, og det tager jo ikke mere end et par minutter at gøre en sutteflaske klar, ellers havde jeg nok ikke truffet det valg som jeg gjorde.. Så kunne hun godt høre at jeg havde truffet mit valg- så var der ikke mere snak om det. Da jeg så fødte min søn fik jeg også piller til at stoppe mælken, der var jordemoderen meget forstående og var ikke kritisk på nogen måde, men sagde med et glimt i øjet at det jo er dejligt- for så kan far også give flaske. Rent privat er der slet ikke nogen der har kommenteret at jeg giver flaske, andet i sjov når de siger at grunden til at jeg har så nemme og tilpasse børn er netop at jeg giver flaske, eller jo, min datters mødregruppe, de spurgte til det, men de var selv 100% enige med sig selv om at amningen var vejen frem og så lidt skævt til at jeg gav flaske, det prellede af, så var der hellere ikke mere snak om det, men jeg har hellere ikke spurgt hvad folk synes 
Anmeld