Igen igen madplaner . Gode ideer til kyllingefilet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2014

bøllen

Mi&Mi skriver:

Uhh kyllingefilet i ovnen med rodfrugter, mums! Og dejlig nemt

Ja det vilde jeg elske med ingen af ungerne gider rodfrugter  Og er alene med dem så der skal være lidt til dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

mor88

Så blev der søndag igen og tid til at lave madplaner.

Mangler lidt ny inspiration til tilbehør 

Kyllingefilet med ????

Hel grillet kylling med ????

Forslag modtages meget gerne. Gerne nemt

Chop Suey!! Mums   Med æggeris eller nudler

Eller kylling i karrykokus  Også med ris

min 2 årige elsker begge dele

Og til helgrillet kylling ville jeg servere nye grillstegte kartofler og en frisk salat, måske noget avokado salat

Anmeld

29. juni 2014

ESV

bøllen skriver:

Så blev der søndag igen og tid til at lave madplaner.

Mangler lidt ny inspiration til tilbehør 

Kyllingefilet med ????

Hel grillet kylling med ????

Forslag modtages meget gerne. Gerne nemt

Broccoli salat med æble, bacon rødløg og solsikkekerner er godt til alt eller lidt lynstegte broccoli og porrer med lidt karry eller bulgursalat salat med tomat mango/granatæble og squash

Anmeld

29. juni 2014

bøllen

ESV skriver:

Broccoli salat med æble, bacon rødløg og solsikkekerner er godt til alt eller lidt lynstegte broccoli og porrer med lidt karry eller bulgursalat salat med tomat mango/granatæble og squash

Har ikke lige prøvet det der bulgur  broccolisalat er et hit ( ikke ved ungerne ) 

Anmeld

29. juni 2014

bøllen

mor88 skriver:

Chop Suey!! Mums   Med æggeris eller nudler

Eller kylling i karrykokus  Også med ris

min 2 årige elsker begge dele

Og til helgrillet kylling ville jeg servere nye grillstegte kartofler og en frisk salat, måske noget avokado salat

Chop suey med æggeris  Det har jeg aldrig hørt om, kan du fortælle mere om det ??

Bryder mig ikke om kokus så det dur ikke .

Anmeld

29. juni 2014

liten-mamma

bøllen skriver:

Mmm det lyder lækkert , hvilket smøreost bruger du ? Med smag eller neutral. 

Hvordan gør du med pasta ? Er det kun pesto du putter ved ? Hvor meget ?? 

Jeg bruger philadelphia neutral  

Jeg koger først pastaen og når det er færdigt blander jeg det i en skål med pestoen (bruger hvad jeg synes er nok, ca et halvt glas pesto) 

Anmeld

29. juni 2014

bøllen

liten-mamma skriver:

Jeg bruger philadelphia neutral  

Jeg koger først pastaen og når det er færdigt blander jeg det i en skål med pestoen (bruger hvad jeg synes er nok, ca et halvt glas pesto) 

Super  

Og ikke andet en pesto ?? 

Anmeld

29. juni 2014

tarkoflen

Vi er blevet ret pjattet med ratatouille i ovnen, det er mega nemt og passer sig selv. Og så kan du stege kyllingefiletterne med, så der er et minimum af opvask vi får tit pasta til nogle gange med pesto.

Ellers er risotto også lækkert til kylling, det kan jo varieres ret meget alt efter hvad der er i køleskabet.

Du kan også lave indisk risret

Kylling i karry er heller ikke at kimse af.

Du kan også lave lækre sandwich af kyllingen, sådan set både af den hele og af filetterne. Eller en lækker salat

Håber der var bare lidt du kunne bruge

Anmeld

29. juni 2014

mor88

Chop suey med æggeris  Det har jeg aldrig hørt om, kan du fortælle mere om det ??

Bryder mig ikke om kokus så det dur ikke .

Det er wokkylling med gulerødder, vokabønner, blomkål, hvidkål, bønnespirer, bambusskud, løg, ingefær, soya sauce mm

Man tilpasser det bare efter hvad man kan lide hvis du har lyst, kan jeg sende dig en opskrift jeg synes er god

Æggeris er kogte ris, gerne kogte i noget boullion for smagens skyld. Derefter svitses på panden i smør sammen med evt. porre, majs, tyndt skåret peberfrugt el. lign., blandes sammen med et par stykker sammenpiskede æg på panden, og færdig når Ægge"smuldret" er fast.

Spises med fordel sammen med cashewnødder

Smager selvfølgelig også godt med ganske almindelige hvide basmati eller jasminris

Anmeld

29. juni 2014

liten-mamma

bøllen skriver:

Super  

Og ikke andet en pesto ?? 

Nej ikke andet  

Der er ret meget smag i, når det er frisk spinat pasta.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.