Andre der har set tøzefilm i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har lige set Officer og Gentlemen på tv2? Hold da helt op...det var ren nostalgi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bridget Jones er vel også i den kategori ik?... den så vi i baggrunden...

ellers så så jeg Ice bound den anden dag... og Mifunes sidste sang den anden anden dag... og... mmm...

Ja, jeg har jo stort set ikke lavet andet hele ugen...

Anmeld

14. august 2009

Moderator

Vi skulle have set Fornuft og Følelse - min lillesøster og jeg - men kæresten lokkede os til at se en disneyfilm i stedet for...

Anmeld

14. august 2009

oo

vi har siddet og set Arn II og den er jo spækket med krig og kærlighed - og en krigsscene tyvstjålet fra Braveheart

Anmeld

15. august 2009

Dictes mor

Tjuhl skriver:

vi har siddet og set Arn II og den er jo spækket med krig og kærlighed - og en krigsscene tyvstjålet fra Braveheart

Hov er toeren kommet... he he der kan man bare se hvor opmærksom jeg er. Jeg er igang med at se en historisk dokumentar om Sverige på Arns tid lavet og fortalt af Guillou. Har lige set en serie han har lavet om hekseforfølgelserne. Vildt spændende hvis man er historie-interesseret og måske lidt nørd som mig.

Anmeld

15. august 2009

Dictes mor

Vi så American History X, men det er ikke just en tøsefilm. Ville gerne have set Bridget Jones.

Anmeld

15. august 2009

Diana...

Jeg sad og læste twilight hele aften kunne ikke være bedre   genial bog.

Anmeld

15. august 2009

Moderator

Åhhhhh...  ARN filmene... De er simpelthen bare SÅ fantastiske.. 

Det er de bedste historiske film der er lavet ... meget længe, hvis ikke nogensinde.

Helt fantastisk... Dragterne, omgivelserne, skuespillerne, der er fanmer ikke sparet på noget. Det ligner ikke noget latterligt hollywood gejl,hvor de har pyntet på noget, for at få det til at se større ud. Det ligner rigtigt tidlig middelalder. SÅ FEDT 

og historien er jo pisse mega god Og jeg tuuuuuuuuuuuuudede som en sindsyg i 1'eren og endnu mere i 2'eren... Åhhh hvor er jeg bare elsker de film 

De er helt klart både tøsefilm og drengefilm...

Det kunne være det var det vi skulle lave idag, når jeg alligevel bare ligger her og venter på at den kommer ud... hmmm... Det fik jeg lige lyst til...

ps...: Syns nu ikke der er noget som helst stjålet fra Braveheart. Så vidt jeg kan regne ud, prøver bravehaert at være i en tid lidt før eller lige omkring den tid arn er i... og der var krig nu engang sådan, der er ikke så mange dikkedarer og ting du kan gøre anderledes... mmm.. Det kommer først senere i midten af 1200 tallet og senere, hvor de får armbryster osv. Der bliver  det lidt mere distance kamp...
Så de fleste film - hvis de har et rimelig historisk belæg, vil have krigsscener, som fx bravehaert og arn

Anmeld

15. august 2009

NaFe

Åhhh tøsefilm...der ik noget bedre...

holdt min egen lille film aften igår...kun for mig...hehe

der blev først set SEX AND THE CITY THE MOVIE, derefter THE HOLIDAY med den lækre JUDE LAW, ja så man jo i drømmeland når man ser på ham og specielt i den film vor han er enlig far.......suuuuuuk....

Anmeld

15. august 2009

oo

Majastina skriver:

Hov er toeren kommet... he he der kan man bare se hvor opmærksom jeg er. Jeg er igang med at se en historisk dokumentar om Sverige på Arns tid lavet og fortalt af Guillou. Har lige set en serie han har lavet om hekseforfølgelserne. Vildt spændende hvis man er historie-interesseret og måske lidt nørd som mig.

jeg er også en historie spasser med den slags, jeg har læst den dokumentar af jan guillou, som du har set. har den stående herhjemme "Heksenes forsvarer", og han er jo god, fordi han formår at bringe historien ind i nutiden og snakke om det hysteri der kunne få folk i middelalderen til at brænde kvinder og andet godt af på bålet, stadig idag kan få folk til at fare op i en spids. genial mand, selvom han naturligvis ikke er rød nok til min smag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.