vi har siddet og set Arn II og den er jo spækket med krig og kærlighed - og en krigsscene tyvstjålet fra Braveheart
Åhhhhh...

ARN filmene... De er simpelthen bare SÅ fantastiske..

Det er de bedste historiske film der er lavet ... meget længe, hvis ikke nogensinde.
Helt fantastisk...

Dragterne, omgivelserne, skuespillerne, der er fanmer ikke sparet på noget. Det ligner ikke noget latterligt hollywood gejl,hvor de har pyntet på noget, for at få det til at se større ud. Det ligner rigtigt tidlig middelalder. SÅ FEDT

og historien er jo pisse mega god

Og jeg tuuuuuuuuuuuuudede som en sindsyg i 1'eren og endnu mere i 2'eren... Åhhh hvor er jeg bare elsker de film

De er helt klart både tøsefilm og drengefilm...

Det kunne være det var det vi skulle lave idag, når jeg alligevel bare ligger her og venter på at den kommer ud... hmmm... Det fik jeg lige lyst til...
ps...: Syns nu ikke der er noget som helst stjålet fra Braveheart. Så vidt jeg kan regne ud, prøver bravehaert at være i en tid lidt før eller lige omkring den tid arn er i... og der var krig nu engang sådan, der er ikke så mange dikkedarer og ting du kan gøre anderledes... mmm.. Det kommer først senere i midten af 1200 tallet og senere, hvor de får armbryster osv. Der bliver det lidt mere distance kamp...
Så de fleste film - hvis de har et rimelig historisk belæg, vil have krigsscener, som fx bravehaert og arn
Anmeld