Inviteres eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
16 svar
14 synes godt om
28. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg er gravid med min kæreste og jeg sad og fumlede med en gæsteliste, efter jeg var hjemme hos mine forældre og se den kjole, vores barn skal have på. Så satte det lige det hele i gang 

Problemet er at en af min kærestes søskende, ikke kan døje mig. (Og jeg aner ikke hvad jeg har gjort, men personen er lidt sær!) Jeg er blevet blokeret på facebook og har været det i over 1 år. Får h*n at vide jeg kommer til en fødselsdag, dukker H*n og kæresten ikke op. Da min kæreste fortalte at vi skulle være forældre bandlyste H*n det langt væk og min kæreste cuttede mere eller mindre forbindelsen. De var dog ude for et stykke tid siden sammen med forældrene hvor der ingen ko på isen var. (jeg var selvfølgelig ikke med)

Jeg ønsker ikke at h*n skal deltage i barnedåben, i og med jeg for det første ikke gider og sidde til mit eget barns barnedåb og skulle have en dårlig stemning og vide h*n ikke kan døje mig og for det andet, er det jo ikke mig der har trukket stikket?! Det skal lige siges at min kæreste og hans søskene stort set ikke snakker sammen mere, for min kæreste er også ret træt af det.

Men jeg ved ikke hvad hans holdning til udeblivelse er, da den ikke har været oppe og vende endnu.

Jeg ville bare høre andre udefra hvad jeres holdning ville være?! Ville i gerne invitere et af jeres kærestes familiemedlem hvis de havde cuttet dig fuldstændig fra og ikke gik stille med dørene om at de ikke kunne fordrage dig?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

Malthe2010

Jeg ville ikke invitere dem, jeg har selv undladt at invitere familiemedlemmer til vores den ene (nr2) barnedåb, da vi simpelthen ikke er i kontakt med hinanden, grundet familiestridigheder, også af uforklarlige grunde. Men som dig, så orkede jeg simpelthen ikke at bruge hverken min tid eller penge på at invitere folk, som ikke vil mig eller min familie det bedste 

Anmeld

28. juni 2014

Anonym trådstarter

Malthe2010 skriver:

Jeg ville ikke invitere dem, jeg har selv undladt at invitere familiemedlemmer til vores den ene (nr2) barnedåb, da vi simpelthen ikke er i kontakt med hinanden, grundet familiestridigheder, også af uforklarlige grunde. Men som dig, så orkede jeg simpelthen ikke at bruge hverken min tid eller penge på at invitere folk, som ikke vil mig eller min familie det bedste 

Nej det er også sådan jeg har det.. Jeg kunne forstå hvis det var en sammenkost i deres familie, så har jeg ikke noget valg. Men at bruge penge på at betale deres forsyninger og skulle rende med ubehagelig følelse i maven til mit eget barns dåb. Det har jeg ikke lyst til. Jeg håber manden kan forstå det.. Jeg er lidt nervøs for den samtale..

Anmeld

28. juni 2014

Mettefpigen

Hvis ikke kæresten snakker med dem synes jeg ikke de skal med :-)

Anmeld

28. juni 2014

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Hvis ikke kæresten snakker med dem synes jeg ikke de skal med :-)

Det gør han ind i mellem..

Men slet ikke som før, efter h*n begyndte at snakke dårligt om at vi skulle ha et barn sammen og ikke accepterede at nu ville jeg altså være en fast del af familien. (selvom vi har været sammen i 6 år)

Anmeld

28. juni 2014

Trekløver(:

De skal selvfølgelig ikke med. Du skal ikke sidde og have det skidt sådan en stor dag.

Anmeld

28. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
De skal selfølgelig ikke med, hvorfor invitere nogen du ikke taler med ? Hun vil åbenbart ikke det bedste for dig.

Anmeld

28. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg luftede det lidt her til aften. Han vil helst ikke ind på det nu.. Så jeg spændt på at se hvad der sker. Føler heller ikke jeg vil gi mig lige på den her..Men det er rart ar høre det ikke er en tosset holdning. :-) Tak for hjælpen.

Anmeld

28. juni 2014

Mama85

Når det kommer til sådanne noget, så synes jeg ikke at det gør noget at tænke på sig selv, og ikke lægge vægt på hvad man "bør" i nogens øjne. Folk der ikke vil dig det bedste, bør ikke være en del af sådan en stor begivenhed som dit barns barnedåb er, derfor håber jeg også at din kæreste også synes 

Anmeld

29. juni 2014

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Når det kommer til sådanne noget, så synes jeg ikke at det gør noget at tænke på sig selv, og ikke lægge vægt på hvad man "bør" i nogens øjne. Folk der ikke vil dig det bedste, bør ikke være en del af sådan en stor begivenhed som dit barns barnedåb er, derfor håber jeg også at din kæreste også synes 

Nej det jo det. Og så skulle "undgå" nogle af mine gæster, fordi vedkommende ikke er interesseret i at snakke med mig. Jeg tror bare det ville lægge en kæmpe dæmper på stemningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.