Øv øv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2014

Kærlighediminmave

mulleh skriver:

Ja det mega nederen. Man ønsker den bliver væk men kun hvis der er en lille spirer :/ det må bare gerne gå hurtigt. 

Ja lige præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

mulleh

Skrukkeluk skriver:

Ja lige præcis

Hvor langt ville du være hvis der var ? 

Anmeld

29. juni 2014

Mor til F

Skrukkeluk skriver:

4+5 ingen mens ig ingen positiv test, end ikke symptomer mere, må nok erkende nu at det ikke blev denne gang. Nu er det bare frustrerende at gå og vente på mens dukker op så vi kan forsøge igen havde bare lige brug for at komme ud med det. 

Øv! Jeg kan godt forstå,  at du er frustreret,  når mens ikke dukker op.  Det må være møg irriterende,  at vente i uvidenhed på,  om den dukker op. 

Nu ved jeg ikke noget om det, men ligesom man kan få lavet en gratis g test hos lægen,  kan man så ikke blive undersøgt for, hvor langt i cyklus man er?

Så man kan få en idé om,  hvad der sker i kroppen. 

Har selv haft svingende cyklus længder, da jeg smed mine p-piller.  Der var min cyklus alt imellem 29 og 37 dage Jeg er dog heldig,  at jeg kunne mærke min æl de fleste måneder  - fik mange smerter ved  æggestokkene i den ene eller anden side og lidt blod i tykt slimet udflåd ( Undskyld detaljer)

Har du oplevet tegn på æl?

Anmeld

29. juni 2014

Kærlighediminmave

mulleh skriver:

Hvor langt ville du være hvis der var ? 

5+0 idag  

Anmeld

29. juni 2014

Kærlighediminmave

BabyFreia skriver:

Øv! Jeg kan godt forstå,  at du er frustreret,  når mens ikke dukker op.  Det må være møg irriterende,  at vente i uvidenhed på,  om den dukker op. 

Nu ved jeg ikke noget om det, men ligesom man kan få lavet en gratis g test hos lægen,  kan man så ikke blive undersøgt for, hvor langt i cyklus man er?

Så man kan få en idé om,  hvad der sker i kroppen. 

Har selv haft svingende cyklus længder, da jeg smed mine p-piller.  Der var min cyklus alt imellem 29 og 37 dage Jeg er dog heldig,  at jeg kunne mærke min æl de fleste måneder  - fik mange smerter ved  æggestokkene i den ene eller anden side og lidt blod i tykt slimet udflåd ( Undskyld detaljer)

Har du oplevet tegn på æl?

Jo regner os med at ringe til lægen næste uge hvis ik der sker noget. Jeg havde 3 dage med lette smerter for nogle uger siden. Som gik i selv selv. Og så den 19 hvor jeg VIRKELIG fik ondt i den ene side. Har ikke kunne tyde mit udflåd, kun ømme brystvorter 3 dage ca. Men nu har jeg absolut ingen symptomer længere har også testet, negativ selvfølgelig.  

Anmeld

29. juni 2014

mulleh

Skrukkeluk skriver:

5+0 idag  

Øv med negativ test og udebleven mens stadig.  For at der gemmer sig noget og at du bare er en af dem som får positiv test senere.. 

Jeg ville være 4+3. Men et eller andet sted ønsker jeg at mens bare kommer. Selvom vi begge herhjemme ønsker en baby, er det et lidt  dumt tidspunkt da alle vores ting står i flyttekasser. Sover på 2 madrasser i en kælder. (Vi flytter i hus 1 august) men på den anden side vi prøver jo at blive gravide nu, så tiden må jo passe og det kun 1 måned endnu og der ville være længe til en evt fødsel. 

Hov det blev vidst en lang besked. Sorry  

Anmeld

30. juni 2014

Kærlighediminmave

mulleh skriver:

Øv med negativ test og udebleven mens stadig.  For at der gemmer sig noget og at du bare er en af dem som får positiv test senere.. 

Jeg ville være 4+3. Men et eller andet sted ønsker jeg at mens bare kommer. Selvom vi begge herhjemme ønsker en baby, er det et lidt  dumt tidspunkt da alle vores ting står i flyttekasser. Sover på 2 madrasser i en kælder. (Vi flytter i hus 1 august) men på den anden side vi prøver jo at blive gravide nu, så tiden må jo passe og det kun 1 måned endnu og der ville være længe til en evt fødsel. 

Hov det blev vidst en lang besked. Sorry  

Ja det ville da være en dejlig overraskelse hvis der var noget, men har slet ik en fornemmelse af at der er noget desværre og alle testene er brand negative, nogengange synes jeg det føles lidt sådan foran i maven som bitte små mens smerter, men det er i få minutter og så sker der ik mere:/ 

krydser også for dig. Det varer jo noget tid før babyen kommer hvis der er noget

Anmeld

5. juli 2014

mulleh

Hey hvordan står det til? Er der sket noget?

Anmeld

5. juli 2014

Kærlighediminmave

mulleh skriver:

Hey hvordan står det til? Er der sket noget?

Næ ikke endnu :/

Anmeld

5. juli 2014

mulleh

Skrukkeluk skriver:

Næ ikke endnu :/

Har du været til lægen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.