Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
4+5 ingen mens ig ingen positiv test, end ikke symptomer mere, må nok erkende nu at det ikke blev denne gang. Nu er det bare frustrerende at gå og vente på mens dukker op så vi kan forsøge igen havde bare lige brug for at komme ud med det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skrukkeluk skriver: 4+5 ingen mens ig ingen positiv test, end ikke symptomer mere, må nok erkende nu at det ikke blev denne gang. Nu er det bare frustrerende at gå og vente på mens dukker op så vi kan forsøge igen havde bare lige brug for at komme ud med det.
Bak skriver: Øv Håber du snart får afklaring!
Øv Håber du snart får afklaring!
Ja det er super irriterende at vente på. Er på dag 33 dage. Håber den er lige rundt om hjørnet. Frygter dog jeg er en af dem der springer mens over, så aner jeg ikke hvad chancerne for at blive gravid er, mht æl osv ?
Iiiih, irriterende..! Du må vente en uges tid, og så ellers frem med ÆL-test, indtil du kan se at den er der!
Chellie skriver: Iiiih, irriterende..! Du må vente en uges tid, og så ellers frem med ÆL-test, indtil du kan se at den er der!
Det bliver dyrt med æl test så når jeg ikke har haft mens endnu og ikke aner hvornår æl ca ligger
Skrukkeluk skriver: Det bliver dyrt med æl test så når jeg ikke har haft mens endnu og ikke aner hvornår æl ca ligger
True... Jeg har bare ikke bedre forslag ...
Har du prøvet at tjekke priserne på ÆL-test på www.billige-teste.dk? Der købte jeg et ordentligt læs strimler, de virker rigtig fint
Chellie skriver: True... Jeg har bare ikke bedre forslag ... Har du prøvet at tjekke priserne på ÆL-test på www.billige-teste.dk? Der købte jeg et ordentligt læs strimler, de virker rigtig fint
Jamen du har også ret jeg er på dag 34 nu uden mens, hvornår ville DU starte med æl teste ?
Dag 31 her. Ingen mens. Ingen tegn på mens eller graviditet. Kom nu altså. Har ikke taget en test da jeg før har haft at mens spring en over. Så orker ikke at teste som sindssyg igen og så kommer den. Men så ked sid's da jeg troede den var der. :/
mulleh skriver: Dag 31 her. Ingen mens. Ingen tegn på mens eller graviditet. Kom nu altså. Har ikke taget en test da jeg før har haft at mens spring en over. Så orker ikke at teste som sindssyg igen og så kommer den. Men så ked sid's da jeg troede den var der. :/
Jeg har testet men jeg fik også en masse underlige symptomer, men de er long gone nu. Skide irriterende!!
Skrukkeluk skriver: Jeg har testet men jeg fik også en masse underlige symptomer, men de er long gone nu. Skide irriterende!!
Ja det mega nederen. Man ønsker den bliver væk men kun hvis der er en lille spirer :/ det må bare gerne gå hurtigt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128