Bringer det uheld ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2014

Anonymo

Kæresten og jeg diskutere meget om det bringer uheld at købe børne ting inden man er/bliver gravid ? 
I her tænker vi, Baby bestik, tallerkener, glas, kopper osv af den slags ?
Jeg mener ikke at det bringer uheld, men det gør min kæreste, så nu vil vi gerne høre hvad i mener ?

Hehe, jeg tror jo overhovedet ikke på sådan noget så nej der er intet der bringer held eller uheld herhjemme 

Vi havde vasket tøj, redt seng, barnevognen hjemme og alt det der skal til før jeg fødte og hun er sund, rask og nem 

Men er det ikke ligegyldigt at købe ting til baby INDEN man er gravid? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

stjernehimmel

Nej det gør det ikke...

det eneste jeg altid har troet bragte uheld og har "overholdt" var at sengen ikke måtte blive redt før barnet var kommet...

Anmeld

27. juni 2014

L&V

namaha skriver:

Kæresten og jeg diskutere meget om det bringer uheld at købe børne ting inden man er/bliver gravid ? 
I her tænker vi, Baby bestik, tallerkener, glas, kopper osv af den slags ?
Jeg mener ikke at det bringer uheld, men det gør min kæreste, så nu vil vi gerne høre hvad i mener ?

Nej det er overtro men jeg ville heller ik gøre det. Det ku jo ske man ikke kunne blive gravid eller at man mistede så ville jeg være træt af at se på babyting

Anmeld

27. juni 2014

Babybrain

Jeg tror ikke, at det bringer uheld. Hvis du vil købe ting til din fremtidig baby, så gør du det.

Jeg har dog et princip om, at man ikke skal forcere tingene. Jeg kunne aldrig drømme om, at købe noget til et barn, der ikke en gang er undfanget endnu. Det virker helt åndssvagt hvis jeg skal være ærlig. Og hvis alt ikke lige går efter planen, så har man alt mulig liggende.

Der er lidt over fem måneder til jeg har termin og jeg har ikke i sinde at købe noget særligt endnu.

Men synes bare du skal gøre, hvad du føler for, så længe det ikke psyker din kæreste. 

Anmeld

27. juni 2014

Chellie

Vi har købt en enkelt ting, primært fordi det var eneste chance - en sød sparkedragt fra Copenhell's merchandise shop, med dette års logo, som vi er meget enige om er vældig sejt 

Vi venter stadig på en positiv test.. 

Anmeld

27. juni 2014

lille-fisen

Hahah hvor det sjovt at i faktisk har en seriøs diskussion om det!  (Vil ikke lyde nedladende, men kan ikke lade være med at smile over det). 

Anmeld

27. juni 2014

lille-fisen

Og ps. Ja vi ville også være totalt på røven hvis det faktisk bragte uheld at købe ting til baby tidligt 

Anmeld

27. juni 2014

Babybrain

lille-fisen skriver:

Hahah hvor det sjovt at i faktisk har en seriøs diskussion om det!  (Vil ikke lyde nedladende, men kan ikke lade være med at smile over det). 

Hvis det er et seriøst spørgsmål fra ts og hun rent faktisk har betænkeligheder ved det, så skal man vel også komme med noget seriøs respons?

Anmeld

27. juni 2014

SandraXOXO

Jeg tror ikke det bringer uheld :-D Jeg købte noget briolegetøj på tilbud til baby nr to før jeg vidste jeg var gravid. Vi skulle jo ha nr to før eller siden (Det blev så før ;-)) og så kan man jo spare de penge :-D

Anmeld

27. juni 2014

lille-fisen

Babybrain skriver:

Hvis det er et seriøst spørgsmål fra ts og hun rent faktisk har betænkeligheder ved det, så skal man vel også komme med noget seriøs respons?

Aarrr come on

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.