Bringer det uheld ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
19 svar
13 synes godt om
26. juni 2014

namaha

Kæresten og jeg diskutere meget om det bringer uheld at købe børne ting inden man er/bliver gravid ? 
I her tænker vi, Baby bestik, tallerkener, glas, kopper osv af den slags ?
Jeg mener ikke at det bringer uheld, men det gør min kæreste, så nu vil vi gerne høre hvad i mener ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

TNBC

namaha skriver:

Kæresten og jeg diskutere meget om det bringer uheld at købe børne ting inden man er/bliver gravid ? 
Jeg mener ikke at det bringer uheld, men det gør min kæreste, så nu vil vi gerne høre hvad i mener ?

Hvis det bringer uheld at købe babyting før, er jeg seriøst på den
Synes kun jeg har hørt noget med at det bringer uheld at få barnevognen hjem på et eller andet tidspunkt. 

men hvorfor tænker i på at komme bestik, kopper og sådan allerede nu? Det kommer de jo ikke til at bruge før de er ældre.

Anmeld

26. juni 2014

Dafnies

Jeg tror slet ikke på den slags! Men jeg ville så heller aldrig overveje at købe ting til mit barn inden jeg var gravid Hehe

Anmeld

26. juni 2014

namaha

Det er fordi, vi kan få noget med Mummi (Jeg elsker Mummi) til ret billige penge, og noget af det kan ikke købes i DK, men kun via noget min kæreste er medlem af  
Jeg er helt skruk for at få fat i det, men som sagt så mener kæresten at det bringer uheld at købe det og have et med hjem (Vi kan ikke opbevare det andre stedet) 

Anmeld

26. juni 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
namaha skriver:

Nej, selvfølgelig gør det ikke det. Men hvis din kæreste er meget overtroisk, er det jo svært at argumentere mod. 

Anmeld

27. juni 2014

ønskebørn74

namaha skriver:

Det er fordi, vi kan få noget med Mummi (Jeg elsker Mummi) til ret billige penge, og noget af det kan ikke købes i DK, men kun via noget min kæreste er medlem af  
Jeg er helt skruk for at få fat i det, men som sagt så mener kæresten at det bringer uheld at købe det og have et med hjem (Vi kan ikke opbevare det andre stedet) 

Vi havde alt til en baby inden.. Fik så to.. Så nej.. Vi blev velsignet med de to dejligste drenge.. 

Anmeld

27. juni 2014

Loa

namaha skriver:

Selvfølgelig gør det ikke det.
Og hvis du finder noget du er vild med så køb det
Det havde jeg gjort

Havde nok hele katvigs lager af børnetøj inden jeg overhovedet havde mødt min nuværende mand

Anmeld

27. juni 2014

Frk.S

Nej, det tror jeg bestemt ikke det gør. Tror slet ikke på den slags. Det med ikke at få barnevognen hjem før baby kommer hjem, er efter min mening også noget fis.

Jeg købte ikke selv noget før jeg var gravid. Men hvis der er noget du virkelig gerne vil have, som du kun kan få nu, så ville jeg da bare købe det..... med mindre kæresten virkelig er meget imod det. 

Anmeld

27. juni 2014

modesty

Ja, I får et skeløjet barn med 11 fingre og tæer!

Anmeld

27. juni 2014

Christine

namaha skriver:

Jeg er ret overtroisk selv om jeg jo godt med fornuft kan se at der ikke er sammenhæng mellem at købe ting og så hvorvidt man gennemfører en vellykket graviditet. Men på den anden side er det jo heller ikke sjovt at vide at de tallerkener står og griner af en, hvis man ikke bliver gravid så hurtigt som man håbede?

Og en tredje ting er at man kan nå at skifte stil/smag inden man kommer så langt og så kan man jo på en måde have splidt de penge.

Men ved ikke om jeg ligefrem vil råde jer fra eller til at købe noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.