Problembarnet skriver:
Hej tøser / og mænd..
Mine drenges fodbold-hold har fået mulighed for at komme til London og træne og se hmm et fodboldhold spille (liverpool tror jeg)
MEN, det koster desværre for meget - og klubben ville kun betale et beløb hvor man tænkte "Så kan det være ligemeget"
Så nu har de kig på et tur til Tyskland.. det er billigere men koster jo stadig...
Så nu sidder jeg og kigger efter sponsorater ... men ved ikke helt hvordan det foregår??? og har I evt andre ideer til hvordan man kan samle penge sammen til sådanne ture??
Hvis I vil være med i Brugsens mønt indsamling, så går I ned i den lokale Brugs og så tager i en tilmeldingsblanket, den står der hvor I aflevere mønterne. Den udfyldes og afleveres til en medarbejder i Brugsen.
Jyske bank er en sports bank, de støtter som regel idrætsforeninger, så dem ville jeg klart snakke med. Spar Nord bank er også kendt for, at støtte idrætsforeninger, så dem vil jeg også anbefale dig at snakke med.
Du kan på biblioteket låne bøger og fundraising og også låne en cd hvor du kan læse om, hvor det er godt at søge penge og hvordan man gør det, alt efter om det er til nye fodbold, nyt klubhus mv.
Anmeld