sponsorater / indsamling af penge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2014

Isabella_mor

Problembarnet skriver:

Det har vi faktisk.. og vores vuggestue fik faktisk til 2 el-cykler med lad foran til børnene - gennem super brugsen..

Men går man bare ned og siger Hej - vi vil gerne til london med vors fodboldhold? eller..?

Øhhh pas. Prøv, det ville være mit første bud  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

Mom2

Problembarnet skriver:

Hej tøser / og mænd..

Mine drenges fodbold-hold har fået mulighed for at komme til London og træne og se hmm et fodboldhold spille (liverpool tror jeg) 

MEN, det koster desværre for meget - og klubben ville kun betale et beløb hvor man tænkte "Så kan det være ligemeget"

Så nu har de kig på et tur til Tyskland.. det er billigere men koster jo stadig... 

Så nu sidder jeg og kigger efter sponsorater ... men ved ikke helt hvordan det foregår??? og har I evt andre ideer til hvordan man kan samle penge sammen til sådanne ture??

Hvis I vil være med i Brugsens mønt indsamling, så går I ned i den lokale Brugs og så tager i en tilmeldingsblanket, den står der hvor I aflevere mønterne. Den udfyldes og afleveres til en medarbejder i Brugsen.

Jyske bank er en sports bank, de støtter som regel idrætsforeninger, så dem ville jeg klart snakke med. Spar Nord bank er også kendt for, at støtte idrætsforeninger, så dem vil jeg også anbefale dig at snakke med.

Du kan på biblioteket låne bøger og fundraising og også låne en cd hvor du kan læse om, hvor det er godt at søge penge og hvordan man gør det, alt efter om det er til nye fodbold, nyt klubhus mv.

Anmeld

26. juni 2014

fresia

Profilbillede for fresia
Jeg sidder i bestyrelsen i en håndboldklub, og vi sender hver år hold til stævne i Prag. Det bliver primært finansieret af penge vi tjener ved at gå med flyers for ejendomsmæglere
Så hvis i har nogle ejendomsmæglere, så hør dem om de vil sponsorere, mod at i går med flyers

Anmeld

26. juni 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

1.000 tak for alle jeres svar.. 

Vi har en super brugs jeg vil gå ned og tale med.. og vi har en del ejendomsmæglere som jeg også vil tale med.  Og sørme ikke også om vi har en jyske bank 

Jeg går i krig  og håber på det bedste 

Anmeld

26. juni 2014

Benjamins'mor

Fodbold holdet her i byen skal i år til Italien, de har siden sidste sommer solgt vand flasker med reklamer for fyrværkerifestival i samarbejde med en fyrværkeri sælger.
Ellers som spejdere, find nogen butikker der vil sponsorere præmier og sælg lodsedler til et lotteri.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.