sponsorater / indsamling af penge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.744 visninger
14 svar
6 synes godt om
26. juni 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hej tøser / og mænd..

Mine drenges fodbold-hold har fået mulighed for at komme til London og træne og se hmm et fodboldhold spille (liverpool tror jeg) 

MEN, det koster desværre for meget - og klubben ville kun betale et beløb hvor man tænkte "Så kan det være ligemeget"

Så nu har de kig på et tur til Tyskland.. det er billigere men koster jo stadig... 

Så nu sidder jeg og kigger efter sponsorater ... men ved ikke helt hvordan det foregår??? og har I evt andre ideer til hvordan man kan samle penge sammen til sådanne ture??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Problembarnet skriver:

Hej tøser / og mænd..

Mine drenges fodbold-hold har fået mulighed for at komme til London og træne og se hmm et fodboldhold spille (liverpool tror jeg) 

MEN, det koster desværre for meget - og klubben ville kun betale et beløb hvor man tænkte "Så kan det være ligemeget"

Så nu har de kig på et tur til Tyskland.. det er billigere men koster jo stadig... 

Så nu sidder jeg og kigger efter sponsorater ... men ved ikke helt hvordan det foregår??? og har I evt andre ideer til hvordan man kan samle penge sammen til sådanne ture??

Jeg ved min søsters håndboldklub har solgt skrabelodder/lodsedler så de kunne komme til Italien. Det var et totalt hit 

- Jo flere lodder der blev solgt jo mindre blev egenbetalingen. Og så gik der jo totalt konkurrence i den blandt pigerne 

Anmeld

26. juni 2014

Problembarnet

TanyaGR skriver:

Jeg ved min søsters håndboldklub har solgt skrabelodder/lodsedler så de kunne komme til Italien. Det var et totalt hit 

- Jo flere lodder der blev solgt jo mindre blev egenbetalingen. Og så gik der jo totalt konkurrence i den blandt pigerne 

Hvilke lodsedler / skrabelodder var det?? og hvorfra?

Anmeld

26. juni 2014

MamaGulloev

Problembarnet skriver:

Hvilke lodsedler / skrabelodder var det?? og hvorfra?

Uh, det kan jeg ikke lige huske, men jeg mener det var noget lokalt. Du kan evt. søge på google, og se om ikke du kan finde noget der. Eller nævne det nede i klubben, måske der er nogen der ved noget der?

Anmeld

26. juni 2014

Problembarnet

TanyaGR skriver:

Uh, det kan jeg ikke lige huske, men jeg mener det var noget lokalt. Du kan evt. søge på google, og se om ikke du kan finde noget der. Eller nævne det nede i klubben, måske der er nogen der ved noget der?

har googlet på livet løs  og det har været oppe og vende.. men de var lige så blanke..

Anmeld

26. juni 2014

MamaGulloev

Problembarnet skriver:

har googlet på livet løs  og det har været oppe og vende.. men de var lige så blanke..

Ja så er det jo ikke nemt. Så kan jeg nok ikke være til meget hjælp, desværre.

Anmeld

26. juni 2014

serinasmor

Problembarnet skriver:

Hej tøser / og mænd..

Det kan godt være en kamp at få sponsorater ...

Prøv at kontakte den lokale avis om de kunne være interesserede i at bringe historien om fodboldholdet der mangler sponsor -evt bringe den når i finder en sponsor... Eller kontakt lokale virksomheder og nævn muligheden for at det kunne komme i avisen (måske)...

Start en indsamling/sælg lodder / hold loppemarked

Anmeld

26. juni 2014

L&V

Kunne det ik tænkes at de lokale butiker osv  i jeres by vil gi lidt. Alt efter hvor stor en by du bor i. Der ud over ville jeg google legater. Der plejer komme lidt af hvert frem

Anmeld

26. juni 2014

Isabella_mor

hvis jeres by har en super brugsen, så kan man jo være heldig at komme i betragtning til en plads i stemmeurnen om de røde mønter der..

http://superbrugsen.dk/om+superbrugsen/stoetter+lokalt

Anmeld

26. juni 2014

Problembarnet

Isabella_mor skriver:

hvis jeres by har en super brugsen, så kan man jo være heldig at komme i betragtning til en plads i stemmeurnen om de røde mønter der..

http://superbrugsen.dk/om+superbrugsen/stoetter+lokalt

Det har vi faktisk.. og vores vuggestue fik faktisk til 2 el-cykler med lad foran til børnene - gennem super brugsen..

Men går man bare ned og siger Hej - vi vil gerne til london med vors fodboldhold? eller..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.