Jeg har det sådan, at alkohol rørte jeg ikke da jeg var gravid, og røg gjorde jeg heller ikke (men har jeg så heller aldrig nogen siden gjort, så det jo logisk nok jeg ikke gjorde det med mave på). Parafume brugte jeg, men det var meget lidt, og ikke hver dag jeg gjorde det, det var kun engang imellem.
Jeg kunne sagtens være i rum med rygere, men synes jeg det blev for meget, fik de det også at vide, og ellers gik jeg bare et andet sted hen.. Har nemlig også astma, så kan ikke tåle det i for store mængder.
Så jeg vil ikke kalde mig selv meget hysterisk, men lidt er jeg da

Efter min mening, rører man bare ikke alkohol når man er gravid, gør man det, tænker man sig ikke ordentligt om... Altså, man kan da godt lige tage et glas ved en speciel lejlighed, men det skal ikke være sådan at man hælder indenbords i lange baner og flere weekender i træk.. Rygning kan jeg sådan nogenlunde gå med til man gør når man er gravid, men kommer selvfølgelig an på hvor meget man gør det.. For ryger man en pakke eller mere om dagen, så synes jeg jo ikke det er okay!!
Den med parfumer og hårfarve, hænger jeg mig ikke det vilde i, selvfølgelig skal man ikke farve håret tit og tage en masse parfume på hele tiden, men engang imellem kan man godt gøre det..
Jeg selv farvede mit hår en gang under min graviditet...
Karina
Anmeld