Øv, har det skidt med imorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Mine børn har ikke fældet en eneste tåre ved vaccinationer - det går lynhurtigt, og når mor slapper af, smitter det af på barnet. 

At kalde det lortevacciner ved jeg næsten ikke, hvad jeg skal sige til. Jeg synes, det er fantastisk at leve i en del af verden, hvor vi kan beskytte vores børn mod alvorlig sygdom. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ro på rigtig mange  babyer klare det uden et eneste piv  Min egen sagde ikk en lyd første gang. 2. Gang klynkede han i de 2sek det tog og 3. Gang græd han ca 10sek efter. Feber har han slet ikke haft efterfølgende nogen af gangene. 

Mavekneb er 100000000 x værre  

læg for alt i verden ikke din egen frygt over på dit barn. Det er så meget nemmere hvis man er cool med det. Det er du jo selv er glimrende eksempel på hihi

Anmeld

26. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg har været så heldig at have en kæreste der kan gå med sønnen ind når det er...

netop fordi jeg er meget bevidst om at han ikke skal arve min frygt for det...

han har haft feber men kun de der 20 timer ca. som lægen sagde og det har været i den lave ende af feber så det påvirkede ham slet ikke...

Anden omgang var i lårene og der hævede han lidt i et par timer efter, men igen generede det ham ikke andet end at han var lidt ekstra følsom på bulerne...

Anmeld

26. juni 2014

ESV

Anonym skriver:

I morgen er det min lille piges tur til at blive vaccineret (3mdr.). Jeg kan slet ikke være i mig selv idag, er ved at græde hele tiden...  Hvad kan der ske ved ikke at lade hende få de lorte vacciner ??? Ved der er en risiko for at børn bliver syge af vacciner også i nogle tilfælde varigt syge... Tænk hvis det min pige der bliver det ??? Arg kan slet ikke klare tanken om at jeg skal udsætte hende for smerte... Hader selv at blive stukket så tanken om at lade min BABY blive det er så grænseoverskridende at jeg tuder... 

Øv øv øv... Måtte bare ud med min tudetur...

Hvad kan der ske ved ikke at give hende de der "lorte vacciner" ??
Thja hun kan dø!!!

Mand dig op og vær glad for at bo i et land der beskytter dit barn mod sygdomme der ellers ville tage livet af hende!

Anmeld

26. juni 2014

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Hvad kan der ske ved ikke at give hende de der "lorte vacciner" ??
Thja hun kan dø!!!

Mand dig op og vær glad for at bo i et land der beskytter dit barn mod sygdomme der ellers ville tage livet af hende!

Mener jo bestemt ikke det er lorte vacciner i ordets forstand. Men når man står alene og er hunde ræd for nåle og selv synes det er noget at det værste at blive stukket, er det seriøst svært at skulle igennem det med hende i morgen og stadig være den "stærke" for hende. 

Skrev jo netop for at komme af med al min frygt og stress så det ikke går ud over min datter.  Synes godt nok du strid. 

Tro mig hvis ikke jeg satte pris på de findes de vacciner så havde hun da sandelig heller ikke fået dem i morgen. ? Helt ærlig.  

Men alt det ændre ikke på min frygt og at jeg ved jeg (desværre) nok kommer til at lide mere end hun kommer til. Suk...

Anmeld

26. juni 2014

Anonym trådstarter

Tanja1234 skriver:

Der er kun én ting at gøre... Du må mande dig op! Dit barn bliver sindssygt påvirket af din frygt, så hvis du ikke får styr på den, så bliver alle vaccinationer en kamp fremover og en rigtig dårlig oplevelse for dit barn...

Det er overstået på 2 sekunder! Min datter har aldrig grædt eller lignende og smerten er jo nærmest ikke eksisterende...

Vi har kun talt positivt om det med at komme til lægen og blive vaccineret og har i dag en datter på 3 som glæder sig til at komme til lægen!

Er ret sikker på hun ikke er påvirket af min frygt da jeg sagtens kan styre den når hun er vågen og aktiv. Det først når jeg sidder og ser min sovende pige at frygten kommer rullende ind over mig  Ville aldrig lade det gå ud over hende. 

Men det ændre ikke at jeg har utroligt svært ved at være den stærke, når jeg udsætter min datter for min egen værste frygt i morgen.  Uha...

Anmeld

26. juni 2014

ESV

Anonym skriver:

Mener jo bestemt ikke det er lorte vacciner i ordets forstand. Men når man står alene og er hunde ræd for nåle og selv synes det er noget at det værste at blive stukket, er det seriøst svært at skulle igennem det med hende i morgen og stadig være den "stærke" for hende. 

Skrev jo netop for at komme af med al min frygt og stress så det ikke går ud over min datter.  Synes godt nok du strid. 

Tro mig hvis ikke jeg satte pris på de findes de vacciner så havde hun da sandelig heller ikke fået dem i morgen. ? Helt ærlig.  

Men alt det ændre ikke på min frygt og at jeg ved jeg (desværre) nok kommer til at lide mere end hun kommer til. Suk...

Jeg beklager den hårde tone det med vacciner ligger mig meget på sinde det var faktisk ikke min hensigt at det skulle lyde så hårdt som jeg godt kan se det lyder n hvor jeg læser det igen og dit svar!

Men jeg tænker at du får at hjælpe dig selv igennem processen er nødt til at holde fokus på at du gør det netop for at beskytte hende som jo netop er en vigtig forældre opgave. Hold fokus på hvorfor hun skal have de små prik! Og så kan jeg fortælle dig at min egen datter ikke engang vågnede dagen fik sin 3 md. Nu her da hun blev 4 sad hun igen lige så tappert og syntes da ikke det var sjovt men måtte jo indrømme at SÅ ondt gør det altså ikke.

Anmeld

26. juni 2014

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Jeg beklager den hårde tone det med vacciner ligger mig meget på sinde det var faktisk ikke min hensigt at det skulle lyde så hårdt som jeg godt kan se det lyder n hvor jeg læser det igen og dit svar!

Men jeg tænker at du får at hjælpe dig selv igennem processen er nødt til at holde fokus på at du gør det netop for at beskytte hende som jo netop er en vigtig forældre opgave. Hold fokus på hvorfor hun skal have de små prik! Og så kan jeg fortælle dig at min egen datter ikke engang vågnede dagen fik sin 3 md. Nu her da hun blev 4 sad hun igen lige så tappert og syntes da ikke det var sjovt men måtte jo indrømme at SÅ ondt gør det altså ikke.

Det ok er også utroligt nærtagende idag pga i morgen, der skal ikke så meget til før læsset vælter. 

Men må Bide det i mig og tude i hemmelighed. Er dog bange for at tude når han skal til at stikke hende og det gør det ekstra svært. 

Anmeld

26. juni 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Helt ærlig hvis du har det så forfærdeligt med nåle og det påvirker dig så meget, så synes jeg du skal sige det som noget af det første når du kommer derop evt allerede i skranken, så de måske har mulighed for at tage lidt ekstra hensyn til dig! Det er ikke rart at skulle gøre noget ved ens barn der gør de bliver kede af det, men det bliver ikke sidste gang desværre og det er frygteligt når de er syge!

Jeg håber det slet ikke bliver så slemt for dig i morgen og at din lille skat klarer det så fint

Anmeld

26. juni 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg tror bare, hun reagerede på dit spørgsmål om, hvad der kunne ske ved ikke at lade hende få vaccinen - for mig lød det ssom om, du overvejede ikke at lade hende vaccinere, og så er det vel okay at svare på spørgsmålet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.