kan man elske for meget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2014

RosSofi

Nu er 9 måneder jo ikke så lang tid. Så er det ikke en mulighed at i bare er virkelig nyforelskede. Følte mig ærlig talt også ret besat af min mand, da vi havde kendt hinanden i ni mdr. Måske ikke så intenst som dig, men når han fulgte mig til bussen kunne jeg godt tænke, så snart jeg havde vinket farvel, at jeg savnede ham igen og ville helst være sammen med ham hele tiden. Nu her 6 år efter tilbringer vi stadig meget tid sammen, vi skriver sms'er sammen i løbet af dagen, når vi ikke er sammen og bruger meget fritid på kæresteting. Men altså vi er faldet mere til ro.

Måske det også sker for dig og din kæreste?

Og har han det på samme måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

allo

tror ikke det er helt så slemt som mig, men han skriver også tit når vi ikke er sammen og ofte rigtig søde ting. og siger mange gange i løbet af dagen at han elsker mig. kan tror helt sikkert at han er meget forelsket stadig..

Anmeld

26. juni 2014

Mor til Ella

allo skriver:

ike så godt.. det sker heldigvis ikke så tit

men stoler egentlig ok på ham - eller det prøver jeg at overbevise mig selv om at jeg gør

tror bestemt heller ikke det er sundt for mig.. men tro ikke det er ham der gør noget forkert, den ligger udelukkende ved mig men ved desværre ikke hvordan jeg kommer videre herfra

Okay, må man spørge hvor gamle i er?

Anmeld

27. juni 2014

allo

jeg er 26 og han er 28

Anmeld

27. juni 2014

tossen93

nu vil jeg ikke skræmme dig, da det jo overhovedet ikke behøver være noget i den retning.

en af mine første symptomer på depression, var at jeg blev "afhængig" af min kæreste. det var simpelthen et tryghedsbehov.

jeg startede med at græde når han tog afsted i starten. da vi flyttede sammen fik jeg en klump i halsen, hvis han valgte at spille computer en enkelt time eller 2. og det blev kun værre med tiden.

jeg havde svært ved at sove når han ikke var der, og begyndte at lide af søvnparalyse. da min depression var slemmest kunne jeg ikke længere være sikker på om jeg sov eller var vågen når jeg havde haft disse "anfald", før jeg havde hørt hans stemme.

jeg ville klart snakke med min læge om det snarest muligt, så du kan få hjælp til at tackle din "afhængighed" da det ikke er sundt, og det med tiden vil kvæle jeres forhold (:

håber du finder en holdbar løsning (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.