allo skriver:
som overskriften lyder - kan man elske for meget ?
jeg tror jeg elsker min kæreste for meget. kan slet ikke holde ud at være fra ham og når vi er sammen skal vi helst være helt tæt hele tiden.
igår var vi omme ved min familie og hjælpe til med nogle ting, og jeg blev så mut at jeg begyndte at snøfte lidt fordi han gik rundt i haven og jeg var indenfor,.. selvom han var indenfor rækkevidde så savnede jeg ham.
jeg har aldrig haft det sådan før og er SÅ bange for at skræmme ham væk eller kvæle ham..
han griner selvfølgelig bare af mig og siger nååårh hvor sødt, meeen tænker at det må ret svært at ha en kæreste som mig 
nogle gode råd ? eller andre der har det på samme måde?
Nej, man kan ikke elske nogen for meget.
Man kan rode rundt i begreberne og tro at jalousi, 'at have brug for', 'at være bange for at miste' osv osv. Er kærlighed og det er det ikke.
I min optik er det blot nogen ting der KAN følge med når man elsker nogen, hvis man er usikker på sig selv, ikke føler sig værdig til at blive elsket eller lignende.
Det bedste du kan gøre er at 'give slip' lidt af gangen og hver gang du gør det, så se det som den sejr det er. Du bliver aldrig sikker i dig selv eller på din partner hvis du ikke giver dig selv eller ham lov til at bevise at intet slemt sker når du giver slip.
Og nogengange brænder man nalderne når man giver slip, nogen mennesker såre én, men det er en del af livet og samspillet imellem mennesker. Der skal lidt skidt til, for at man kan mærke det gode.

Sidst men ikke
Mindst, snak med ham
Om det, uden at gøre det til hans ansvar. Men sæt ord på. Det hjælper.