Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Prøver at blive gravid og står i den situation at hvis jeg bliver gravid i denne måned, så vil jeg have termin omkring min søsters børns fødselsdage. Selv er jeg sådan både og, det ville blive mange fødselsdage oveni hinanden, men vil jo også rigtig gerne blive gravid.Hvad tænker I??
Prøver at blive gravid og står i den situation at hvis jeg bliver gravid i denne måned, så vil jeg have termin omkring min søsters børns fødselsdage. Selv er jeg sådan både og, det ville blive mange fødselsdage oveni hinanden, men vil jo også rigtig gerne blive gravid.Hvad tænker I??
Jeg ville altså også bare prøve. Der er jo ingen der aner hvor hurtigt det går, om du går over tid eller føder før tid osv. Sådan nogle ting synes jeg ikke man skal gå og planlægge, bare gøre det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis det er det eneste problem, så kan jeg ikke se hvorfor i ikke skulle "have lov" at prøve..
Jeg ville springe den ene måned over
Prøve - selvfølgelig! I ved jo ikke hvor lang tid det kommer til at tage
Med min første havde jeg termin på min nevøs fødselsdag - hun kom 3 dage efter
Vi planlægger hvert år hvem der holder hvornår
Som de andre skriver.... det ville jeg ikke tage højde for.
For det første ved du ikke om det bliver i denne måned, næste eller først om mange måneder. For det andet er det ikke sikkert baby kommer til termin. Der vil altid være risiko for at ramme en andens fødselsdag.
Jeg er dag 37+3 og min niece har fødselsdag i morgen. Så i princippet kan jeg ramme hendes fødselsdag (det tror jeg dog ikke). Min termin er 13/7 og hvis jeg går en del over tid som sidst, kan jeg ske at ramme min nevøs fødselsdag (23/7).
Jeg ville slet ikke tænke over det, og bare prøve videre. Det var kun hvis det var en af mine egne børn der havde fødselsdag jeg ville springe den måned over.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128