Skal, skal ikke - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Prøve at blive gravid eller vente en måned?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

842 visninger
17 svar
9 synes godt om
25. juni 2014

Anonym trådstarter

Prøver at blive gravid og står i den situation at hvis jeg bliver gravid i denne måned, så vil jeg have termin omkring min søsters børns fødselsdage.

Selv er jeg sådan både og, det ville blive mange fødselsdage oveni hinanden, men vil jo også rigtig gerne blive gravid.

Hvad tænker I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2014

Ciss

Jeg tror, jeg ville prøve uanset. Man kan ikke time det helt uanset. Du kan vente en måned med at prøve, og så kan babyen komme 3-4 uger før termin alligevel, eller du kan blive gravid nu og gå 2 uger over termin. Dessuden ved man jo aldrig, hvor lang tid, man bruger på at blive gravid, så hvis I er klar og alt ligger til rette, så ville jeg prøve.

Lykke til!

Anmeld

25. juni 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det er fuldstændig ligegyldig. Så må der bare være mange fødselsdage. Min datter kom 2 dage før min egen fødselsdag. Det ville jeg aldrig tage hensyn til. Man ved heller ikke om man føder før eller går over tid

Anmeld

25. juni 2014

2721

Jeg ville personligt ikke tænke så meget over det. Tag det som det kommer. Du ved jo slet ikke om det kommer i første forsøg

Anmeld

25. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Prøver at blive gravid og står i den situation at hvis jeg bliver gravid i denne måned, så vil jeg have termin omkring min søsters børns fødselsdage.

Selv er jeg sådan både og, det ville blive mange fødselsdage oveni hinanden, men vil jo også rigtig gerne blive gravid.

Hvad tænker I??

Jeg ville slet ikke tænke over hvordan terminen kommer til at ligge. Det er jo ikke noget man selv er herre over. man skal ikke planlægge efter, hvad nu hvis?

Min nevø er født få dage efter min far. jeg har en kusine, nevø og niece der er født i løbet af 2½ uge samme år. en nevø og niece der født 14dage imellem.

Ja, det er mange fødelsdage, men sådan er det jo når man begynder at blive mange i familien.

Anmeld

25. juni 2014

mpr

Anonym skriver:

Hvad tænker I??

Der kan gå kort tid og der kan gå lang tid med at prøve.. Det ved jeg selv for har prøvet i 17 måneder 

Du vil altid kunne ramme ind i en eller andens fødselsdag eller tidsrummet hvor de har fødselsdag.. Så mit råd er gå igang, så sker det når det sker  

Anmeld

25. juni 2014

Christabelle

Jeg ville bare fortsætte med at prøve. Min datter er født 6 dage efter min egen fødselsdag og min svigerinde har termin på hendes fødselsdag. Sådan er det bare og det er der ikke noget at gøre ved

Anmeld

25. juni 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar

Anmeld

25. juni 2014

modesty

Anonym skriver:

Hvad tænker I??

Mine fætre og jeg har fødselsdag d. 4., 10. og 25. i samme måned. Det har aldrig været et problem.

Anmeld

25. juni 2014

Mitlivsommooor

Jeg synes helt sikker du skal prøve, der er jo ingen der siger det lykkedes i første forsøg.

Jeg er selv gravid - var sat til d. 22 juni og havde selv fødselsdag d. 23 juni, det havde vi da slet ikke taget højde for da vi gik i gang med at prøve.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.