Enig med de andre, hold budgettet på et ok plan, så alle kan være med.
Min egen:
Vi var i behandling så skulle ægscannes en lørdag formiddag og da vi kom hjem, stod der morgen mad og køleting i huset... 20 min senere ringede det på døren og ca 20 tøser stod i døren, inklusiv min mor og søstre.. :-)
Så lavede de morgenmad, rundstykker og basser ( en venindes mand er bager :-)) Min genbo har motorcykel så mig op bag på hende og afsted ud på motorvejen.
Endte ved Roskilde hvor alle de andre var kommet og vi skulle rapelle ned af en høj silo.. Dette var for alle dem der havde lyst og ikke kun mig. Vi fik 2 ture ned af tårnet ;-)
Bagefter tog vi hjem til vores hus hvor min mand havde gjort garagen klar med borde og sat telt op, og så fik vi hjemmesmurte sandwich..
Herefter fik jeg "wellnes"... ALLE havde noget med de skulle "behandle" mig med. Jeg fik vasket hår med øl og æg ( det siger Ole Henriksen er godt ) vasket fødder i kaffegrums, håndbehandling med havregrød og advokado ( det var super godt ) Ansigtsmaske af æggehvider, lakeret negle i forskellige farver, og til sidst fik jeg krøllet mit hår meget fint af min veninde der er frisør :-) ( alt dette var faktisk dejlige ting)
Så var der quiz... De skulle gætte ting om mig og bagefter skulle jeg gætte noget om hver enkelt gæst. Hvis jeg gættede forkert skulle jeg tage en genstand fra en pose og tage på... Jeg var meget fint udklædt til sidst..:-)
Så kom min mand og grillede kød og vi fik noget at spise, og så var der "tips en 13" med opgaver...
Til sidst skulle vi ned og midnatsbowle, mig selvfølge i mit pæne udklædningstøj , men klokken var næsten midnat så det var okay..Bagefter tog dem der ville, med hjem i garagen og fik en øl og en drink, og vi kom alle sent i seng.. Men en dejlig dag og lige som jeg ville have det, og tror det blev holdt på et biligt budget.. Jeg syntes jo det er sjovt når der sker noget ALLE kan deltage i, og ikke kun forbeholdt bruden.. Jeg ahr selv været med på fort Østerlund ved SIlkeborg, det er et FEDT sted til polterabend, som deltager... :-)
Men husk at det skal være i brudens "ånd" det der sker, og hold budgettet, og ( måske ) noget alle kan/vil deltage i... Held og lykke