Hej Alle
Jeg er så heldig at have fået æren at planlægge min venindes Polteraben
Derfor vil jeg gerne høre hvordan jeres polteraben har været eller hvordan i godt kunne tænke jer den 
Jeg ved ikke hvad budgettet er, men det er en lille budget at de ikke har så mange penge, Manden har lige gået arbejdsløs og er lige kommet i job, kvinden er på kontanthæjlp, så som sagt så er pengene små, så derfor skal det ikke være dyrt for dem 
jeg er ano da jeg kender flere her inde 
Jeg har aldrig været med til en før. Men hvad jeg har forståelsen af, så går det ud på at ydmyge personen mest muligt. Altså forstået på den måde at man tit møder nogle på gaden som er klædt ud og har skilte om halsen, og skal sælge kondomer og kys osv. Jeg synes det virker lidt underligt at man skal ydmyge en person på den måde bare fordi man skal giftes.. Men måske det bare er mig når jeg ikke har været med til et og kun set det udefra!
Ellers så synes jeg man har hørt om alle mulige sjove ting man kan lave i stedet. Indspille en CD/musikvideo, male porcelæn, køre gokart, danse mavedans/bollywood/hula/salsa/pole osv. Få noget wellness af en art, male billeder, paintball, kage-/chokolade-/flødebollekursus og sikkert en masse andet!
Så har jeg også hørt om dildoparty, stripper og en masse alkohol!
Og så synes jeg tit man hører at hvis både bruden og gommen har holdt det på samme dag, så mødes de til sidst og spiser/går i byen sammen resten af aftenen.
Jeg håber folk tager hensyn til bruden og så ikke udsætter hende for så meget som man ved hun ikke ville bryde sig om. Det ville jeg i hvert fald gøre hvis det var mig som skulle planlægge. 
Jeg ville selv blive utrolig glad for at skulle danse, men jeg er også en dansemus!
Anmeld