Føler ikke at far er interesseret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2014

CarinaSB

*Heidi* skriver:

Sådan nogle ting gør min kæreste jo ikke engang. 

Tror ikke at det er alle mænd der tænker over at det betyder meget for en kvinde .. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

Christine

*Heidi* skriver:

Som overskriften lyder, så føler jeg ikke at min kæreste er synderligt interesseret i vores kommende barn. Med interesse mener jeg, at han ikke fx spørger "Sparker han" eller "Har du mærket ham i dag" osv. 

Er det normal kommende-far-adfærd??

Det tror jeg er meget normalt  Og jeg tror også det er normalt at mor undrer sig over det, særligt når det er første barn. Men jeg tror helt sikkert ikke man skal lægge for meget i det. 

Her mærkede far et kraftigt spark i går (første gang han med sikkerhed mærkede den lille) og han var rigtigt glad og begejstret, men i forhold til mig var begejstringen INTET. Jeg kunne have snakket om det i timevis, men jeg tror bare at far gør/udtrykker sig anderledes.

Anmeld

24. juni 2014

*Mor Til Albert*

Tak for jeres svar. Det hjælper lidt.

Anmeld

24. juni 2014

Christine

*Heidi* skriver:

Tak for jeres svar. Det hjælper lidt.

Det var godt! Du kan jo prøve at snakke lidt med ham om det, for er sikker på han ER begejstret. Men tja.. mænd 

Og så har du jo stadig til gode at se ham med lille ny når den tid kommer ud og se hvor stolt en ny far kan se ud! Det er så skønt.

Anmeld

25. juni 2014

Aluka

*Heidi* skriver:

Som overskriften lyder, så føler jeg ikke at min kæreste er synderligt interesseret i vores kommende barn. Med interesse mener jeg, at han ikke fx spørger "Sparker han" eller "Har du mærket ham i dag" osv. 

Min mand virkede heller ikke synderligt interesseret, da jeg var gravid, men han tudede den dag Lukas kom til verden. Tror bare ikke de rigtig de forholder sig til det på det tidspunkt. Deres liv har jo ikke ændret sig endnu.

Anmeld

25. juni 2014

modesty

*Heidi* skriver:

Ja. 

Anmeld

25. juni 2014

SandraXOXO

Min kæreste gik meget op i det. Tror det er forskelligt fra mand til mand. Han var vildt fascineret af at der voksede en baby i min mave og han var så meget oppe og kører når baby gad sparke til ham :-D men han er også meget følsom, græd da de blev født og til alle scanningerne. Hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.