Hvad vil i gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeg kan se at min mand har hentet en app som hedder tinder. Noget som finder flot man passer sammen med. Ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Hvad ville i gøre ? 

Min mand har også tinder på sin mobil, men vi har et ret åbent forhold og han er ærlig omkring det (og hvis han var sammen med en anden, ville det også være okay). Han har den fordi han er nysgerrig og synes det er sjovt og pirrende - han har ikke brugt den til at være sammen med andre.

Jeg tror der er rigtig mange mænd og kvinder der f.eks også kigger på scor, og har en profil, fordi det er frækt og spændende, men som aldrig bruger den til noget.

MEN der er selvfølgelig også nogle som gør. Og det er jo ikke fedt hvis man er i et monogamt parforhold.

Jeg synes helt klart at du skal spørge din mand hvorfor han har den. Og mærk på hans reaktion om du tror han lyver eller fortæller sandheden når han svarer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

modesty

SandraXOXO skriver:

Har du fået snakket med ham? Damn jeg var gået helt amok. Hvis man planlægger at date kan man ikke elske sin kæreste ret højt tænker jeg :-S

Selvfølgelig kan man da det.

Anmeld

24. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg ville også bare snakke med ham om det uden dramatik...

Jeg troede faktisk at Tinder var navnet på den der e-bogs app jeg hører så meget om...

Anmeld

24. juni 2014

SandraXOXO

modesty skriver:

Selvfølgelig kan man da det.

At lege med en datingside bag om ryggen på sin kæreste skriger ikke ligefrem af kærlighed og respekt.

Anmeld

24. juni 2014

AnthonsMor

Snak med ham, stille og roligt, måske det er en fejl..

Anmeld

24. juni 2014

modesty

At lege med en datingside bag om ryggen på sin kæreste skriger ikke ligefrem af kærlighed og respekt.

Man kan sagtens elske sin kæreste selvom man lyver for ham/hende. Jeg siger ikke at det er okay - men at påstå at man ikke kan elske sin partner i en sådan situation, det er forkert. Masser af mennesker knalder udenom selvom de elsker deres partner med hele deres hjerte.

Respekt er en anden sag, det er ikke det vi diskuterer her.

Desuden kan der være andre grunde til at downloade sådan en app end at planlægge utroskab.

Anmeld

24. juni 2014

mortilsilke

Snak med ham, og håb at det er en fejl, nogengange kan man godt hente en forkert app uden det var med vilje..
Hvis du kan mærke at han lyver, eller vil bruge den til noget han ikke skal, så ud med ham!
Jeg tror jeg havde gjort et eller andet der virkelig ikke er sødt hvis jeg tog min kæreste i det.. Puha!

Anmeld

24. juni 2014

Chellie

Koldt vand i blodet. Nu har jeg ikke selv prøvet at bruge app'en, men beskrivelsen skriger ikke nødvendigvis af dating - det kunne lige så godt være en anden måde at holde kontakt med vennerne fra dart-klubben.

Spørg ham, stille og roligt, og prøv så vidt muligt at lytte til svaret, frem for at antage en hel masse 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juni 2014

FruK

Chellie skriver:

Koldt vand i blodet. Nu har jeg ikke selv prøvet at bruge app'en, men beskrivelsen skriger ikke nødvendigvis af dating - det kunne lige så godt være en anden måde at holde kontakt med vennerne fra dart-klubben.

Spørg ham, stille og roligt, og prøv så vidt muligt at lytte til svaret, frem for at antage en hel masse 

Ha ha... Ej, det er altså ikke andet end en dating app. Du vælger ikke engang selv, hvem du vil kigge på derinde, så du kan ikke på den måde finde vennerne fra dartklubben. 

Og ja... Jeg er godt gift, men har siddet til en tøseaften og fundet fyre til min veninde på hendes app.  

Anmeld

24. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg tænker at der ikke er så meget andet at gøre end at spørge ham hvorfor han har denne app. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.