Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan se at min mand har hentet en app som hedder tinder. Noget som finder flot man passer sammen med. Ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Hvad ville i gøre ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den forstår jeg ikke...?
Anonym skriver: Jeg kan se at min mand har hentet en app som hedder tinder. Noget som finder flot man passer sammen med. Ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Hvad ville i gøre ?
Kender ikke den app men er det noget dating noget?
Synes du skal spørge ham hvad han skal bruge den til!
Ja, det er en dating-app.
Jeg ville da spørge ham, hvorfor. Måske er det en fejl - sandsynligvis er det ikke. Men under alle omstændigheder vil du nok ikke kunne lade være med at spekulere over det, før du har snakket med ham om det.
Spørg ham hvorfor, siger at det ikke er ok og den skal slettes led det samme.
Spørg ham hvad det er en for en app og se hvad han svarer. Måske en anden har downloaded den til telefonen? Måske det er en misforståelse. SNAK med ham om det.
Ja, ville også snakke med ham om det, uden at begynde at angribe ham. Problemet er vel også hvor du ved fra han har hentet den, eller hvad? Går ikke ud fra din mand og dig normalt tjekker hinandens telefoner?
Jeg ved han har henter den fordi jeg kan se det i appel stor hvor man kan se alle de apps vores familie henter fordi vi bruger samme konto.
Anonym skriver: Jeg ved han har henter den fordi jeg kan se det i appel stor hvor man kan se alle de apps vores familie henter fordi vi bruger samme konto.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128