Disney land.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2014

Bshizzle

Det er slet ikke fordi jeg vil ta oplevelsen fra jer... 

Men jeg vil mene at det er bedst at vente et par år endnu. 

Vi har selv tænkt os at ta afsted når vores mindste på 2,5 år er omkring de 6-10 år. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

lineog4

Jeg har ikke været i disneyland, men tænker en hver ferie oplevelse handler om at nyde i nuet og der kan en på 3 nyde lige så meget som en på 6. Kan godt være de 3 år efter ikke kan huske særlig meget, skal have billeder i hånden for at huske - men de nød det i nuet.
Min trold på snart 4 kan ikke en gang huske vi lå i telt sidste år, men de 14 dage vi gjorde det der elskede han det og vi så ham opleve i nuet.

Kan selvfølgelig godt være disney land ikke egner sig til de små, men gør det det så ville jeg tage afsted og nyde nydelsen på ferien.

Anmeld

24. juni 2014

Fam. Madsen

Jeg er rigtig glad for alle jeres svare  Og jeg vil give jer ret i at man skal nyde nuet. 

Men grund til jeg spørger er at vi ikke har ret mange penge men vi har fået nogen uventet penge og tænkte vi skal ud og opleve noget som vi ikke lige normalt kommer til. Og så faldt vi på Disney land. Men vi synes også at begge børn skal kunne være med til det.  

Jeg vil vise min mand jeres svare når han kommer hjem også snakker vi om det igen  

Ihvertfald tusind tak for jeres svare. Der er ikke nogen af os her hjemme der sådan har været vand til og rejse udlands så der er helt nyt og tænke i de baner  

Anmeld

24. juni 2014

lineog4

Fam. Madsen skriver:

Jeg er rigtig glad for alle jeres svare  Og jeg vil give jer ret i at man skal nyde nuet. 

Men grund til jeg spørger er at vi ikke har ret mange penge men vi har fået nogen uventet penge og tænkte vi skal ud og opleve noget som vi ikke lige normalt kommer til. Og så faldt vi på Disney land. Men vi synes også at begge børn skal kunne være med til det.  

Jeg vil vise min mand jeres svare når han kommer hjem også snakker vi om det igen  

Ihvertfald tusind tak for jeres svare. Der er ikke nogen af os her hjemme der sådan har været vand til og rejse udlands så der er helt nyt og tænke i de baner  

Er sikker på disney land er en fantastisk oplevelse - tror også den kan være stressende med en masse mennesker. Så bare for at smide noget andet ind så hvis I ikke er vant til udlandsrejser så kunne 14 dage med sol, pool, oplevelser jo også være helt igennem fantastisk og give så meget til børnene og jer.
Ved ikke hvad det koster med disneyland, men vi har lige været 14 dage i tyrkiet med 3 voksne og 3 børn med halvpension, dvs. Morgenmad og aftensmad inklusiv og i lejlighed så vi kunne lave mad selv osv for 17000 kr - bare et eksempel for der er masser af fantastiske steder.
Vi elsker at opleve noget, men elsker også bare de ferier hvor vi er helt væk hjemmefra, ingen wifi, ingen telefon, bare tid til hinanden, varme, leg, svømning, kortspil og og og

Anmeld

24. juni 2014

Fam. Madsen

lineog4 skriver:

Er sikker på disney land er en fantastisk oplevelse - tror også den kan være stressende med en masse mennesker. Så bare for at smide noget andet ind så hvis I ikke er vant til udlandsrejser så kunne 14 dage med sol, pool, oplevelser jo også være helt igennem fantastisk og give så meget til børnene og jer.
Ved ikke hvad det koster med disneyland, men vi har lige været 14 dage i tyrkiet med 3 voksne og 3 børn med halvpension, dvs. Morgenmad og aftensmad inklusiv og i lejlighed så vi kunne lave mad selv osv for 17000 kr - bare et eksempel for der er masser af fantastiske steder.
Vi elsker at opleve noget, men elsker også bare de ferier hvor vi er helt væk hjemmefra, ingen wifi, ingen telefon, bare tid til hinanden, varme, leg, svømning, kortspil og og og

Det var da en god ide. Det vil jeg tage med i vores overvejelse  

Tusind tak for svar  

Anmeld

24. juni 2014

mch

Fam. Madsen skriver:

Hej. 

Jeg har brug for jeres råd 

Vi snakker om og tage til Paris her i ferien, for og besøg Disney land  Men så siger min mand og det nu også er noget for yngste manden som bliver 3 og om han overhovedet ville kunne huske det, hvad synes i der ude? Nogen der måske har noget erfaring med Disney land 

Mange hilsner 

Jeg ville bare sige at jeg var 5 år første gang jeg var der og jeg husker det som var det igår jeg ved selvfølgelig ikke hvor stor betydning det har at barnet er 3 og ikke 5, men havde det været mig havde jeg taget barnet med så længe det er mindst 3 år. Hvis I skal bo på et af disneys hoteller er der jo også nogle ting at opleve inde på hotellet som f.eks. kan jeg huske at vi den ene gang vi var der nede skulle klædes ud og males i ansigtet alle os børn og så om aftenen skulle vi gå optog for de andre gæster på hotellet, det husker jeg da som en vildt god oplevelse, så synes i skal have i tankerne at disney er andre ting end kun forlystelser

Anmeld

24. juni 2014

Levi&LilysMor

Fam. Madsen skriver:

Hej. 

Vi snakker om og tage til Paris her i ferien, for og besøg Disney land  Men så siger min mand og det nu også er noget for yngste manden som bliver 3 og om han overhovedet ville kunne huske det, hvad synes i der ude? Nogen der måske har noget erfaring med Disney land 

Mange hilsner 

Vi er blevet inviteret til Disney land når sønnen er omkring 4,5-5 år fordi hans mormor fylder 60 men ved ikke om det er for tidligt med en på 3... 

Anmeld

24. juni 2014

AnthonsMor

Fam. Madsen skriver:

Hej. 

Mange hilsner 

Jeg ville selv vente.. Det er så vild en oplevelse, at den skal alle kunne huske!

Jeg var selv dernede for 2 år siden, og jeg har skam også planer om, at min søn skal med - når han er begyndt i skole!

Det er også rigtig mange penge at kaste efter noget de ikke husker i andet end små brudstykker, hvis man er heldig - synes jeg

Anmeld

24. juni 2014

Muffin_girl

Fam. Madsen skriver:

Hej. 

Mange hilsner 

Jeg har været der mange gange ... Det er fantastisk, fedt, ubeskriveligt, super, sjovt for alle aldre. Bare en oplevelse man ikke vil gå glip af  

Jeg kan huske en masse, men har også set mange billeder efterfølgende, og har ting derfra Så jeg ville sige - SPRING UD I DET! Men det er meget behag, da der er ting man ikke kan prøve i de aldre. Men der er også mange ting man kan prøve  

Anmeld

24. juni 2014

Alexander&Lærke

Vi har været i Disney land Paris 2 gange, jeg 1gang som ung også. 

Sidst vi var afsted var vores børn 1 og 5 år.  Det var mest for den stores skyld, og fordi mine kærestes forældre også gerne ville ned og se det, så havde vi også en til at være ved den lille, da farmor ikke er meget for at prøve ting, men gerne ville have oplevelsen. 

Vores dreng er snart 7 og han husker det endnu, når vi snakker om det. 

Vi tager vores ferie oplevelser som en her og nu oplevelse, og ikke så meget som noget de skal kunne huske tydeligt. Det er jo svært når de ikke er ældre. Da jeg var afsted som 12 årig havde jeg også en god dejlig oplevelse, men det er ikke noget jeg husker tydeligt. 

Vi kunne sagtens finde på at tage afsted igen når de er lidt ældre også. 

Dog tror jeg næste gang bliver uden for ferieperioden, syntes der var mange mennesker og det med at stå i kø i en time er svært at have tålmodighed til. 

For os kostede børnene ikke noget da børn under 7 var gratis. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.