Disney land.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.041 visninger
20 svar
6 synes godt om
23. juni 2014

Fam. Madsen

Hej. 

Jeg har brug for jeres råd 

Vi snakker om og tage til Paris her i ferien, for og besøg Disney land  Men så siger min mand og det nu også er noget for yngste manden som bliver 3 og om han overhovedet ville kunne huske det, hvad synes i der ude? Nogen der måske har noget erfaring med Disney land 

Mange hilsner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

TNBC

Fam. Madsen skriver:

Hej. 

Vi snakker om og tage til Paris her i ferien, for og besøg Disney land  Men så siger min mand og det nu også er noget for yngste manden som bliver 3 og om han overhovedet ville kunne huske det, hvad synes i der ude? Nogen der måske har noget erfaring med Disney land 

Mange hilsner 

Jeg har ikke selv været der, men håber snart, men en jeg kenders søster har lige været der med sine to børn på 7 og 8 år, og de mente at det var bedre når børnene var lidt større, de mente selv 7-8. 

Men det er nok forskelligt fra familie til familie. Jeg ville ikke have noget imod at tage en treårig med, men der er nok ting han ikke kan prøve, som den store måske kan(ikke let at være den lille) og kan blive ked af det(blev min nevø da han ikke kunne det samme som storebror i tivoli)

Men man behøver jo heller ikke prøve de største og farligste ting, find noget der passer til begge børnene, og have en skøn ferie/oplevelser. 

Men om han kan huske det, er svært at sige, nogen kan huske alt fra de er børn, andre kan ikke. men det er vel heller ikke det vigtigste, det vigtigste er vel at han har en SUPER tur. Man behøver jo ikke huske alle sine ferier. 

tjek på deres hjemmeside, der kan man skrive ind hvor gamle børnene er, og så regner jeg med at de finde et sted at bo der passer til deres aldre

Anmeld

23. juni 2014

Laulund87

Med sådan en stor, og dyr, oplevelse synes jeg barnet/børnene skal være noget større. Vi snakker om at tage derover når vores datter er 6-7 år.

Vi har dog ikke været der før, det er bare det indtryk jeg har

Anmeld

23. juni 2014

Fam. Madsen

Tak for jeres svare  

vi har det selv sådan at det er en stor oplevelse. Og vi vil gerne at begge børn virkelig kan få noget ud af det 

Anmeld

24. juni 2014

BabyMus

Fam. Madsen skriver:

Hej. 

Mange hilsner 

Jeg har været i Disneyland 4 gange (dog kun 3 i Paris, den sidste var i Hongkong) men der er fantastisk! Også for voksne.  Et barn på tre ville få en kæmpe oplevelse ud af det tror jeg, men jeg ville ligeså gerne vente et par år endnu så de forstår det endnu bedre. Det er nok også sjovt for barnet hvis de har set en masse Disneyfilm så de kan kende figurerne osv. så tror jeg det vil være en fest for dem.

Anmeld

24. juni 2014

PernilleogLouis

Min var 3 år og 3 mdr da vi var der og snakker stadig om det 

Anmeld

24. juni 2014

Dot D

Vi var dernede i efterårsferien i 2010, der var Sophus ca 2½ år. Han snakker om det endnu, og de sidste 3½ år under min uddannelse, har vi sparet op til en ny tur, for vi vil alle fire MEGET gerne derned igen.

Denne gang må han selvfølgelig flere ting, men han var altså også med til meget dengang

Så jeg siger "go for it"

Den mindste højdegrænse de havde dengang, var 91 cm. Det er det jo nok stadigvæk, så kan du jo lige måle ham og tjekke parkens hjemmeside, og se hvor meget han må...

Det er en kæmpe oplevelse for alle, rigtigt flot og spændende sted... 

Anmeld

24. juni 2014

isabellasmor

Fam. Madsen skriver:

Hej. 

Mange hilsner 

jeg var der som 3 årig (næsten 4) og kan ikke huske noget derfra, jeg har da helt klart moret mig, men det er ikke noget jeg kan erindrer. 

så var jeg der da jeg var 12, og gud en fed oplevelse

vi tager vores døtre med dertil når den yngste er omkring de 7 år. vi har ikke r*ven fuld af penge, derfor bliver det en engangs forestilling og der skal mine piger altså være gamle nok til at kunne huske det og få noget ud af det på længere sigt manden har aldrig været der, så beslutningen er truffet udfra min erfaring

Anmeld

24. juni 2014

bøllen

Fam. Madsen skriver:

Hej. 

Mange hilsner 

Vi har været i disneyland 3 gange. 1 gang uden børn , 1 gang med børn i Paris. I april var vi i disneyland Orlando med 3 unger den yngste på 4,5. Alle fik noget ud af turen, vil sige det kommer meget an på barnet. Og hvad i ønsker af turen, Disney er fantastisk bare at gå rundt i. Der er ting for de små, og tror helt sikkert de får noget ud af det. Men hvor meget de husker ved jeg ikke. 

Vi havde mange tanker om vi skulle vente med vores sidste tur, da den yngste kun er 4. Vi var afsted i 4 uger i USA , han fik meget ud af turen og snakker så meget om den.

Anmeld

24. juni 2014

FamilenStorm

Vi var i USA, Florida, en mdr inden vores datter blev 3 år sidste år.. Vi besøgte disneyland.. Det var så stor en fornøjelse at se hendes begejstning.. Og her lidt over et halvt år efter, snakker vi stadig om det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.