Fam. Madsen skriver:
Hej.
Jeg har brug for jeres råd 
Vi snakker om og tage til Paris her i ferien, for og besøg Disney land
Men så siger min mand og det nu også er noget for yngste manden som bliver 3 og om han overhovedet ville kunne huske det, hvad synes i der ude? Nogen der måske har noget erfaring med Disney land 
Mange hilsner 
Jeg har ikke selv været der, men håber snart, men en jeg kenders søster har lige været der med sine to børn på 7 og 8 år, og de mente at det var bedre når børnene var lidt større, de mente selv 7-8.
Men det er nok forskelligt fra familie til familie. Jeg ville ikke have noget imod at tage en treårig med, men der er nok ting han ikke kan prøve, som den store måske kan(ikke let at være den lille) og kan blive ked af det(blev min nevø da han ikke kunne det samme som storebror i tivoli)
Men man behøver jo heller ikke prøve de største og farligste ting, find noget der passer til begge børnene, og have en skøn ferie/oplevelser.
Men om han kan huske det, er svært at sige, nogen kan huske alt fra de er børn, andre kan ikke. men det er vel heller ikke det vigtigste, det vigtigste er vel at han har en SUPER tur. Man behøver jo ikke huske alle sine ferier.
tjek på deres hjemmeside, der kan man skrive ind hvor gamle børnene er, og så regner jeg med at de finde et sted at bo der passer til deres aldre
Anmeld