Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Twinkle little star skriver: Nå, jeg var da dernede sidste år i efterårs ferien, og der kom min søn da ind op hans kort.. Hvis du har danske bank, så får du også rabat på indgang..
Nå, jeg var da dernede sidste år i efterårs ferien, og der kom min søn da ind op hans kort..
Hvis du har danske bank, så får du også rabat på indgang..
Syntes jeg har læst et sted det kun er gældende til 30/6 har forgæves ledt på br hjemmeside men kan intet finde. Så tør ikke satse . Så så skolemælk kørte rabat med tegning . Har ikke danske bank
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Syntes jeg har læst et sted det kun er gældende til 30/6 har forgæves ledt på br hjemmeside men kan intet finde. Så tør ikke satse . Så så skolemælk kørte rabat med tegning . Har ikke danske bank
Ja Br er til 30/6
Michael healer skriver: Ja Br er til 30/6
Ej, det er da noget værre noget... Tror dog ikke vi når derned i år...
Twinkle little star skriver: Ej, det er da noget værre noget... Tror dog ikke vi når derned i år...
Skolemælk gælder helt til 29. september
Michael healer skriver: Skolemælk gælder helt til 29. september
Min søn er stadig børnehave knægt, så han får ikke skolemælk...
Tror jeg har en pakke cornflakes, hvor der er en billet på..
Ja det syntes jeg nok jeg har set . Skolemælk gælder hen over sommeren . Var bare i tvivl om det kunne bruges sammen med de andre kuponer
Twinkle little star skriver: Min søn er stadig børnehave knægt, så han får ikke skolemælk... Tror jeg har en pakke cornflakes, hvor der er en billet på..
Tror nu bare man kan gå ind på hjemmesiden , printet en tegning ud og farvelægge . Og aflevere i indgangen
Vores er også børnehavebarn står den er gældende som en børnebillet 3-12 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128