Rabat billetter Legoland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.012 visninger
17 svar
4 synes godt om
23. juni 2014

Anonym trådstarter

Indrømmer er ikke super skarp til at tolke div rabatbilletter. Jeg har set disse billetter bliver solgt rundt omkring. ( billede 1) vi er 4 voksne og 1 barn.

kan barnet komme ind på denne kampagne sammen med den første rabat ? ( billede 2-3 ) 

håber der sidder nogen der er mere skarpe end mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Planen var at købe 2 billetter ( 2 voksne ind til 1 pris ) billede 1.

få barnet til at farvelægge en tegne og få gratis adgang men kan de 2 kombineres ?

Anmeld

23. juni 2014

stjernehimmel

som oftes kan du ikke bruge 2 forskellige rabatter sammen og der skal som oftes være en betalende voksen for hver gratis billet som feks dem man har fået ved mc d osv 

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

som oftes kan du ikke bruge 2 forskellige rabatter sammen og der skal som oftes være en betalende voksen for hver gratis billet som feks dem man har fået ved mc d osv 

Lige præcis . Men der står ikke at de kun gælder med en betalende voksen , så er i tvivl. 

Anmeld

23. juni 2014

LinLin

Anonym skriver:

Indrømmer er ikke super skarp til at tolke div rabatbilletter. Jeg har set disse billetter bliver solgt rundt omkring. ( billede 1) vi er 4 voksne og 1 barn.

kan barnet komme ind på denne kampagne sammen med den første rabat ? ( billede 2-3 ) 

håber der sidder nogen der er mere skarpe end mig

Der står ikke noget om at man skal betale for voksen samtidig! Så det kan barnet godt! De skriver altId hvis man skal det

Vi var i Legoland i maj for sådan en rabatkuponen hvor en billet kostede 99kr - og drengene Kom ind på nogle fra legokataloget (det man kan tage gratis i br m.fl) så fire mand i Legoland for 198kr

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Der står ikke noget om at man skal betale for voksen samtidig! Så det kan barnet godt! De skriver altId hvis man skal det

Vi var i Legoland i maj for sådan en rabatkuponen hvor en billet kostede 99kr - og drengene Kom ind på nogle fra legokataloget (det man kan tage gratis i br m.fl) så fire mand i Legoland for 198kr

Vi har før haft nogle fra Anders and bladet der stod nemlig de kun galt sammen med 1 betalende voksen.

så du mener godt han kan komme ind gratis på tegne billetten sammen med de andre ?? Bliver bare forvirret over der står : billetten kan ikke kombineres med andre rabetter.

for det er sørme en del vi kan spare, nu vi er 4 voksne og 1 barn.

Hold da op , det er jo billigt når man tænker hvad det ellers koster. Hende jeg har købt 2 for 1 kom 2 voksne , 3 børn ind for 309. Normalt ville vi skulle af med 1500 for os. Nu kan vi komme ind for 2 x 309

Anmeld

23. juni 2014

Tip!

Med fætter br kort, kommer barnet gratis ind en enkel gang i Legoland.. 

Anmeld

23. juni 2014

LinLin

Anonym skriver:

Vi har før haft nogle fra Anders and bladet der stod nemlig de kun galt sammen med 1 betalende voksen.

så du mener godt han kan komme ind gratis på tegne billetten sammen med de andre ?? Bliver bare forvirret over der står : billetten kan ikke kombineres med andre rabetter.

for det er sørme en del vi kan spare, nu vi er 4 voksne og 1 barn.

Hold da op , det er jo billigt når man tænker hvad det ellers koster. Hende jeg har købt 2 for 1 kom 2 voksne , 3 børn ind for 309. Normalt ville vi skulle af med 1500 for os. Nu kan vi komme ind for 2 x 309

Ja det er jeg overbevist om at han kan! Der står jo netop ikke noget med "kun sammen med fuldt betalende voksen"

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Twinkle little star skriver:

Med fætter br kort, kommer barnet gratis ind en enkel gang i Legoland.. 

Ja det ved jeg godt . Men det fælder så vidt jeg kan se kun til d 30/6. Det bliver lige presset nok

Anmeld

23. juni 2014

Tip!

Anonym skriver:

Ja det ved jeg godt . Men det fælder så vidt jeg kan se kun til d 30/6. Det bliver lige presset nok

Nå, jeg var da dernede sidste år i efterårs ferien, og der kom min søn da ind op hans kort.. 

Hvis du har danske bank, så får du også rabat på indgang.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.