åårrh ved ikke om jeg skal droppe ham eller(langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Frk_Louise skriver:

Ud med ham! Ingen tvivl om det.. Han er gået bag din ryg og han starter endda ud med at benægte det og lyve for dig.

Hvis han allerede laver numre og lyver for dig nu - nu hvor i burde være helt væk i hinanden og "nyforelskede"... Hvad kan han så ikke finde på senere hen, hvis du tilgiver ham for det nu????!!! Pas på dig selv og brug din fornuft. 

Jamen Ååårh ved du har ret Hvis han i det mindste var kommet til mig og fortalt det men at benægte indtil han ved han er busted! Det er sku ikke i orden.... 

Jaah jeg må hellere bruge min sunde fornuft og komme ud af det i tide 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

Jamen Ååårh ved du har ret Hvis han i det mindste var kommet til mig og fortalt det men at benægte indtil han ved han er busted! Det er sku ikke i orden.... 

Jaah jeg må hellere bruge min sunde fornuft og komme ud af det i tide 

Lige præcis!!! Havde han så i det mindste været ærlig og fortalt dig om det, kunne jeg forstå, hvis du tvivlede en smule.. 

Men i den her situation, tænk på dig selv og dine børn og få ham kylet ud!!!  Lad være at spilde tiden på sådan en taber, brug hellere tiden på at finde en, der behandler dig godt..

Anmeld

24. juni 2014

Vivienne

UD MED HAM!

En mand, som holder af sin kæreste, ville med stolthed vise hende frem og præsentere hende for sine venner.

Hvis fb-status ikke betyder noget for ham, som han siger, hvorfor så ikke bare ændre den, hvis det betyder noget for hans kæreste, som han jo holder af?

Hvad laver en dating app på hans tlf, når han er i forhold?

Der er bare alt for mange ting, der ikke hænger sammen. Kom ud af det, nu når forholdet er nyt, og lad være med at leve i den der "når jeg endeligt har valgt at stole på en mand igen" for den bringer dig ingen steder.

Hvis du tillader at en mand behandler dig så skidt fra starten, så vil han jo blive ved med det FORDI HAN KAN og fordi der ingen konsekvenser er for ham (vælger du at blive i forholdet).

Tænk på dine børn og lad være med at gøre det mod dem OG dig selv.

Havde selv for mange år siden en kæreste, som alle advarede mig imod. Men jeg valgte at lytte til mit hjerte den gang - ung og naiv. Der var så mange ting i vores forhold, som fik mig til at spekulere og tvivle, men han var så god til at snakke sig ud af tingene. Det tog mig 1½ år at indse, at han gennem hele vores forhold har været mig utro og lavet gud ved hvad bag min ryg. Føj!

Don't make the same mistake.

Kram

Anmeld

24. juni 2014

MorDk

Jeg ville droppe ham på stedet! Sådan en vatp*k

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.