UD MED HAM!
En mand, som holder af sin kæreste, ville med stolthed vise hende frem og præsentere hende for sine venner.
Hvis fb-status ikke betyder noget for ham, som han siger, hvorfor så ikke bare ændre den, hvis det betyder noget for hans kæreste, som han jo holder af?
Hvad laver en dating app på hans tlf, når han er i forhold?
Der er bare alt for mange ting, der ikke hænger sammen. Kom ud af det, nu når forholdet er nyt, og lad være med at leve i den der "når jeg endeligt har valgt at stole på en mand igen" for den bringer dig ingen steder.
Hvis du tillader at en mand behandler dig så skidt fra starten, så vil han jo blive ved med det FORDI HAN KAN og fordi der ingen konsekvenser er for ham (vælger du at blive i forholdet).
Tænk på dine børn og lad være med at gøre det mod dem OG dig selv.
Havde selv for mange år siden en kæreste, som alle advarede mig imod. Men jeg valgte at lytte til mit hjerte den gang - ung og naiv. Der var så mange ting i vores forhold, som fik mig til at spekulere og tvivle, men han var så god til at snakke sig ud af tingene. Det tog mig 1½ år at indse, at han gennem hele vores forhold har været mig utro og lavet gud ved hvad bag min ryg. Føj!
Don't make the same mistake.
Kram 
Anmeld