åårrh ved ikke om jeg skal droppe ham eller(langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2014

lille-fisen

DROP HAM - seriøst man sidder ikke og tjekker datingapps når man er fuld og man skriver heller ikke til andre damer hvis man virkelig er vild med sin nye kæreste. Han lyder som en det er bedst at få smidt ud inden det bliver for seriøst og han laver et eller andet han ikke skal. Sådan tænker jeg i hvert fald  i det her tilfælde har din bror og din hjerne ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Newsence

Om du skal gå eller ej ved kun du men en ting er sikkert. Vælger du at blive skal der ske ændringer..
1.status SKAL ændres på facebook. Og hvis det ikke betyder noget for ham så er det jo ikke svært vel??
2. Selv om date app er svær at komme ud af kan han jo bare slette app på telefonen... Godt være hans profil er der, men han behøver jo ikke gå ind på den nogensinde igen....
3. Han skal præsentere dig for sin omgangskreds som sin kæreste...

Men som sagt er det kun hvis du bliver hos ham... Har læst at alle mener du skal gå... Men du ved bedst hvad der er rigtigt, men må give flere ret i at det er skidt især fordi I er så nyt et forhold

Anmeld

23. juni 2014

Frk.S

Hvad du vil gøre er jo helt op til dig.

Men umiddelbart ville jeg nok ikke se nogen fremtid i dét forhold og jeg ville ikke spilde min tid på en der ikke lader til at være særlig vild med mig. 

Anmeld

23. juni 2014

Chellie

Min mening; han er da virkelig ikke din tid værd... Han hænger efter dig nu, fordi han ikke ved hvor han har dig. Men han har jo helt tydeligvis taget dig for givet før.. Jeg er slet ikke i tvivl om, at han faktisk kun er ked af, at han blev opdaget... 

Du er bedre end det, og dine børn er også! 

Væk med ham! (Og et solidt spark i røven til ham fra mig også !! )

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Om du skal gå eller ej ved kun du men en ting er sikkert. Vælger du at blive skal der ske ændringer..
1.status SKAL ændres på facebook. Og hvis det ikke betyder noget for ham så er det jo ikke svært vel??
2. Selv om date app er svær at komme ud af kan han jo bare slette app på telefonen... Godt være hans profil er der, men han behøver jo ikke gå ind på den nogensinde igen....
3. Han skal præsentere dig for sin omgangskreds som sin kæreste...

Men som sagt er det kun hvis du bliver hos ham... Har læst at alle mener du skal gå... Men du ved bedst hvad der er rigtigt, men må give flere ret i at det er skidt især fordi I er så nyt et forhold

Jeg er helt enig med dig i at det skulle også være de ting der skulle ændres! 

Og så tænker jeg at det burde jeg ikke engang skulle fortælle ham altså 

Men nej som de andre siger... I så nyt et forhold burde vi være heeeeelt vilde med hinanden og ja det var jeg også med ham men ja åbenbart ikke gengældt 

Jeg tror også både mig og børnene har bedst af at komme videre uden ham..... 

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Hvad du vil gøre er jo helt op til dig.

Men umiddelbart ville jeg nok ikke se nogen fremtid i dét forhold og jeg ville ikke spilde min tid på en der ikke lader til at være særlig vild med mig. 

Nej du har ret det lader ikke ligefrem til at han er super vild med mig 

Og jeg vil sku ha en mand der er stolt af mig og hellere end gerne vil vise hele verden at vi er sammen 

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Min mening; han er da virkelig ikke din tid værd... Han hænger efter dig nu, fordi han ikke ved hvor han har dig. Men han har jo helt tydeligvis taget dig for givet før.. Jeg er slet ikke i tvivl om, at han faktisk kun er ked af, at han blev opdaget... 

Du er bedre end det, og dine børn er også! 

Væk med ham! (Og et solidt spark i røven til ham fra mig også !! )

Det er også sådan jeg tænker... At jeg vitterlig tror han kun er ked af han blev opdaget 

Og ja altså mine børn er han fantastisk sød og kærlig imod men det nytter ingenting hvis han ikke forstår at behandle deres mor ordentligt 

Anmeld

23. juni 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg er helt enig med dig i at det skulle også være de ting der skulle ændres! 

Og så tænker jeg at det burde jeg ikke engang skulle fortælle ham altså 

Men nej som de andre siger... I så nyt et forhold burde vi være heeeeelt vilde med hinanden og ja det var jeg også med ham men ja åbenbart ikke gengældt 

Jeg tror også både mig og børnene har bedst af at komme videre uden ham..... 

Hvis du vælger at tilgive ham, så vælger du også at stole på at han ikke gør det igen.

Kan du lade være med at få ondt i maven når han får en sms sendt om aftenen, eller smiler lidt for meget til sin mobil? Hvad med hvis i sidder ved siden af hinanden og han pludselig vender mobilen så du ikke kan se hvad der sker, hvordan vil du så få det? 

Det lyder ikke sundt for dig desværre, jo længere tid du bliver, jo mere vil du blive revet i stykker af hjertesorg, og du vil komme til at gå alt alt for meget på kompromi med dig selv

Stort kram fra mig af

Anmeld

23. juni 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

Hejsa 

åårrh jeg har virkelig brug for at lufte mine frustrationer og måske få et godt råd med på vejen....

jeg har brug for at være anonym da jeg ikke har lyst til nogen som kender os kan se det er mig der har skrevet det her....

for 4 mdr siden mødte jeg en dejlig mand... faktisk har jeg gået i folkeskole med ham i 2 år..... han har været gift i 9 år men blev skilt i februar sidste år...

vi har hele tiden taget det stille og rolig og ikke forjaget os ind i noget da vi begge har børn at tage hensyn til..... for et par uger siden kom børnene så også med ind i billedet og det gik over al forventning.....

nu er der så sket det at vi sådan officielt er blevet kærester hvilket jo er dejligt... men men..... han vil IKKE ændre hans status på facebook hvor han står som single  han siger det er fuldstændig lige meget og han ikke går op i det facebook pjat...  og at folk bare er så pisse nysgerrige.... og det jo da ikke ændre noget mellem os at han ændre hans civil status til i forhold  nå men samtidig blev rigtig ked af det da vi i fredags var børnefri begge to for første gang siden vi mødte hinanden... vi skulle til koncert sammen og havde glædet mig super meget... men bum bum... det endte så med at han mødte nogen han kendte.... jeg blev IKKE præsenteret overhovedet.... jeg måtte selv sige pænt hej... og så begyndte han ellers at hælde øl i halsen... da koncerten var færdig havde han drukket 6 store fadøl og var faktisk fuld..... jeg har skam intet imod han drikker overhovedet.. meeeeen ligefrem at drikke sig fuld var måske ikke lige så nødvendigt... nå men jeg skal jo så køre hjem og da vi kommer hjem vil ha så over til naboen og drikke videre..... hep hey...... da vi sidder derovre ser jeg pludselig at han sidder med sin telefon og går ind på en datingapp 

WTF???..... nå siger ingenting for tænker den tager vi i ædru tilstand...... dagen efter spørger jeg ham så om han stadig er inde på det der dating noget..... han siger ja men han er ikke aktiv derinde... men han har problemer med at komme ud af det(dette ved jeg så er rigtigt for kender andre der har haft samme problem) men sværger at han ikke er aktiv derinde...... tænker han ikke ved jeg har siddet og set ham rode rundt derinde via telefonen...

Nå men så igår...... ringer min veninde pludselig til mig og spørger om det ikke er bib bib jeg er i forhold med... og jeg svarer joooh det er det da..... hun fortæller så at hendes veninde.. som jeg IKKE kender har fået et brev af ham på face.. via den der dating app..... om at han sys hun ser dejlig og smuk ud og det ku være skønt at mødes engang??????  jeg tror umiddelbart ikke rigtig på det selvom der pludselig er nogle ting der giver mere mening...... men sørme om jeg ikke får tilsendt de beskeder han har sendt..... og han skriver senere at han på længere sigt søger et forhold????? hvad fanden sker der lige for det?????

nu konfrontere jeg ham med det.... han benægter først fuldstændig indtil han ved at jeg ved det hele..... så går han til bekendelse og blir ked af det og siger.... at ja det har han gjort men han virkelig virkelig ikke ved hvorfor han gjorde det.... for han vil virkelig ingenting og han vil kun mig  og han er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ked af det og han kan ikke give mig anden grund end at han gjorde det for bekræftelsens skyld.... selvom han godt ved den heller ikke holder.. for det får han rigeligt af af mig..... han ringer og skriver hele tiden nu for at sige hvor ked af det han er og han bare gerne vil ha lov at vise at det er mig han vil osv osv.......

min bror siger at hvis jeg fortsætter med ham kan jeg lige så godt skyde mig selv   at det er aaaaaalt for risikabelt.....

Jeg synes bare der pludselig er så mange ting der hænger sammen.... og kan ikke finde ud af om han er ked af han har gjort det eller ked af han blev opdaget?????

han bruger lidt børnekortet føler jeg.... i ved.... tror du virkelig jeg ville ha bragt børnene ind i det her hvis jeg ikke ville dig??? og jeg er sååååååå glad for dig og dine børn....... aaaarrrh men altså hvorfor gør du så sådan noget??? pludselig giver det jo mening at han helst gerne vil "gemme" mig lidt af vejen og ikke stå i forhold med mig osv....

årrrh undskyld hvis det blev lidt langt og rodet... tumler bare med sååå mange tanker.... mit hjerte siger aaaarrhh måske skal han ha en chance mere men min hjerne siger helt sikkert LØØØØB LANGT VÆK!!!!!

Ud med ham! Ingen tvivl om det.. Han er gået bag din ryg og han starter endda ud med at benægte det og lyve for dig.

Hvis han allerede laver numre og lyver for dig nu - nu hvor i burde være helt væk i hinanden og "nyforelskede"... Hvad kan han så ikke finde på senere hen, hvis du tilgiver ham for det nu????!!! Pas på dig selv og brug din fornuft. 

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvis du vælger at tilgive ham, så vælger du også at stole på at han ikke gør det igen.

Kan du lade være med at få ondt i maven når han får en sms sendt om aftenen, eller smiler lidt for meget til sin mobil? Hvad med hvis i sidder ved siden af hinanden og han pludselig vender mobilen så du ikke kan se hvad der sker, hvordan vil du så få det? 

Det lyder ikke sundt for dig desværre, jo længere tid du bliver, jo mere vil du blive revet i stykker af hjertesorg, og du vil komme til at gå alt alt for meget på kompromi med dig selv

Stort kram fra mig af

Tak for dit meget brugbare svar.... 

Jeg har selv tænkt det samme... Mister jeg en del af mig selv hvis jeg bliver hos ham... Blir jeg sådan en der konstant går og spekulerer over hvem han nu skriver med... Får jeg ondt i maven hvis han sidder og skriver på telefonen... Blir jeg paranoid hvis han ikke svarer mig   Sådan vil jeg ikke være for det er slet ikke mig at være sådan.... 

Så jeg tænker du har helt ret.... Er bange for han med tiden kommer til at ødelægge mig indvendig... Og hvis jeg ikke trækker stregen nu blir mine børn endnu mere knyttet til ham end de er i forvejen 

Men hvor gør det ondt når man endelig turde stole på en mand igen og så sker det her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.