er den tegativ:?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2014

Anonym trådstarter

det vil sige hvis man tager en test og den er negativ så vil der slet ikke komme 1 meget tydlig streg frem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

det vil sige hvis man tager en test og den er negativ så vil der slet ikke komme 1 meget tydlig streg frem??

En negativ graviditetstest vil kun få 1 streg (kontrolstreg) ved graviditet vil streg 2 komme til syne i mere eller mindre grad alt efter hvor meget Hcg (graviditets hormon) der er dannet i kroppen det vil sige at jo mere Hcg du har i kroppen jo tydeligere vil den blive, derfor vil den nok være tydeligere hvis du tester igen om et par dage  

clear blue er en digital test du kan købe på apoteket til 90kr mener jeg. Der er et display hvor der tydeligt vil stå "gravid" eller "ikke gravid" men husk at følge brugsanvisngen 100%. 

Anmeld

23. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

https://www.baby.dk/debat/240020pi1/proever-at-blive-gravid/saadan-.aspx

Her kan du se mine tests med nogen dages mellemrum, begge positive  

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

ja det var sku også lidt dumt af mig at jeg har smidt brugsanvisning ud

clear blue r det mon kun en test,

og kan self bruges den ene gang, har stadig den test som jeg testede mig med for 1uge siden og den ligner meget denne test jeg har lagt herind..

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

okay. ja det kan jeg godt se den ene test er blevet lidt mere tydlig i 2 streg,  den test jeg tog for 1 ugesiden, ser nærmest ligesådpn ud som på billedet her den er ikke tydligere.. 

Anmeld

23. juni 2014

Disa

Anonym skriver:

heiii.

vi er et par der ønsker at blive gravide vi har prøvet i langtid nu, jeg er helt med at tage min ppiller der er snart over et halvt år siden, eller deromkring, da jeg indimellem glemte at tage dem hver dag, droppede jeg dem helt, da vi synes vi er klar til at blive gravid.. jeg har taget teste men der var ikke noget de gange!  jeg har så igenprøvet at tag en test, men har så smidt pakken ud, og så ser jeg der var en lille pos som der kan ses på billedet hvad kan det mon være,,? brugsanvisning har jeg smidt ud, det er en anden test end jeg før har købt. den her er fra føtex.

er den negativ:? de teste jeg har testet mig med før har ikke rigtig vist nogen steg(e)

Den lille pose du har fundet er ikke en test, den suger fugt til sig og søger for at din test er helt i orden i pakken. Den skal bare ud sammen med resten af indpakningen. 

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Disa skriver:

Den lille pose du har fundet er ikke en test, den suger fugt til sig og søger for at din test er helt i orden i pakken. Den skal bare ud sammen med resten af indpakningen. 

okay, det var jeg ikkehelt klart over, :

tak for du sagde det så...

Anmeld

23. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

okay. ja det kan jeg godt se den ene test er blevet lidt mere tydlig i 2 streg,  den test jeg tog for 1 ugesiden, ser nærmest ligesådpn ud som på billedet her den er ikke tydligere.. 

Har du taget en test for en uge siden der så ligesådan ud? For så kan det være du skal smutte til lægen. Det lyder underligt. 

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

ja det er rigtig. ja det er anden test som viser ligesådan ud.. men min mens skal komme snart. hva så hvis den kommer så er man ikke gravid. tænker selvom testen viser som den gør på billedet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.