er den tegativ:?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: er jeg gravid??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.008 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. juni 2014

Anonym trådstarter

heiii.

vi er et par der ønsker at blive gravide vi har prøvet i langtid nu, jeg er helt med at tage min ppiller der er snart over et halvt år siden, eller deromkring, da jeg indimellem glemte at tage dem hver dag, droppede jeg dem helt, da vi synes vi er klar til at blive gravid.. jeg har taget teste men der var ikke noget de gange!  jeg har så igenprøvet at tag en test, men har så smidt pakken ud, og så ser jeg der var en lille pos som der kan ses på billedet hvad kan det mon være,,? brugsanvisning har jeg smidt ud, det er en anden test end jeg før har købt. den her er fra føtex.

er den negativ:? de teste jeg har testet mig med før har ikke rigtig vist nogen steg(e)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

cwl

Anonym skriver:

heiii.

vi er et par der ønsker at blive gravide vi har prøvet i langtid nu, jeg er helt med at tage min ppiller der er snart over et halvt år siden, eller deromkring, da jeg indimellem glemte at tage dem hver dag, droppede jeg dem helt, da vi synes vi er klar til at blive gravid.. jeg har taget teste men der var ikke noget de gange!  jeg har så igenprøvet at tag en test, men har så smidt pakken ud, og så ser jeg der var en lille pos som der kan ses på billedet hvad kan det mon være,,? brugsanvisning har jeg smidt ud, det er en anden test end jeg før har købt. den her er fra føtex.

er den negativ:? de teste jeg har testet mig med før har ikke rigtig vist nogen steg(e)

Den er klart positiv.

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

også selvom der er meget tydlig rød streg nummer 2 streg kan ikke ses ret tydligt??

Anmeld

23. juni 2014

cwl

Anonym skriver:

også selvom der er meget tydlig rød streg nummer 2 streg kan ikke ses ret tydligt??

I mine øjne er den positiv

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

okaii tak for svaret til hvad du synes!!

jeg ved bare ikke om der skal tages en ekstra test, eller

skal jeg ringe til lægen. tænker bare lidt på hvad man skal sige ang dette.

Anmeld

23. juni 2014

cwl

Anonym skriver:

okaii tak for svaret til hvad du synes!!

jeg ved bare ikke om der skal tages en ekstra test, eller

skal jeg ringe til lægen. tænker bare lidt på hvad man skal sige ang dette.

Du kan da prøve en clear blue.

Du kan sagtens ringe til lægen og sige du har testet positiv. Det er ikke sikkert at h*n vil se dig med det samme, men det kan også godt være de beder dig om at komme ned hos dem og tage en test.

Anmeld

23. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

En streg er en streg, ligemeget hvor svag den er! Tillykke!  Hvis du har svært ved at tro det så tag en mere i overmorgen så er den garanteret mere tydelig. 

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

juuhu bliver helt overlykkelig..

jeg har nemlig hørt fra andre at der skal være 2 røde tydlig streger / eller også sådan 1 tydlig rød strg og nummer 2 skal være lidt mere tydliger i farve end der er på min test!!

Anmeld

23. juni 2014

cwl

Anonym skriver:

juuhu bliver helt overlykkelig..

jeg har nemlig hørt fra andre at der skal være 2 røde tydlig streger / eller også sådan 1 tydlig rød strg og nummer 2 skal være lidt mere tydliger i farve end der er på min test!!

Det er med ægløsningstestene..

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

okay, det viste jeg ikke! men så ved jeg det nu.

hvad er det clear blue.??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.