jep det kender jeg godt.
jeg kommer personligt ikke selv når man ene søster dukker op til noget, hun har igennem flere år svinet mig til og talt grimt bag min ryg, til vores anden søster, som selvfølgelig har fået det rigtig skidt, da vi er utrolig tæt knyttet(hun kan ikke sige fra)
så i foråret besluttet jeg at nu gad jeg simpelthen ikke mere, da hun for jeg ved ikke hvor mange gange svinede mig til, over for hele familien,
og siden har jeg ikke snakket med hende, jeg kommer ikke, de steder hun kommer, og hun er ikke inviteret til noget af mit,
ved så at hun skal giftes næste år, men har bestemt ikke tænkt mig at komme,
men når vi skal være sammen og det sker jo, så plejer jeg at ignorre hende totalt, opsøger hun mig går jeg.
men jeg taler ikke om hende til familien eller lader familien på den måde mærke at jeg ikke gider hende,
det er trods alt noget mellem hende og mig, hun er så desværre lige anderledes og snakker stadig løs omkring hvordan jeg er, passer mine børn, osv overfor familien, til trods for at vi ikke snakker sammen eller ser hinanden.

men altså i min familie er sådan noget helt normalt, jeg er faktisk den eneste i familien der har valgt, at jeg ikke gider høre på det eller være en del af det på nogen måde, det gør så også at jeg kun ser min familie maks 1 gang om måneden og som regel går der meget længere imellem, min ene søster er dog undtaget, da vi bor i samme by og er ret tætte, så vi ses ca 2-3 gange om ugen