Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BabyFreia skriver: Jeg kan godt se en streg nr 2 men som de andre skriver, synes jeg, du skal prøve, at tage en ekstra test idag
Jeg kan godt se en streg nr 2 men som de andre skriver, synes jeg, du skal prøve, at tage en ekstra test idag
Tager en test så snart jeg får dem hjem (bestilte heldigvis nogle nye i fredags) så er der stadig håb, håber godt nok at den udvikler sig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Andre der kan se/ikke se stregen ?
Anonym skriver: Tager en test så snart jeg får dem hjem (bestilte heldigvis nogle nye i fredags) så er der stadig håb, håber godt nok at den udvikler sig
Tror i der er gode odds for mig hvis man kan se den streg der plus at jeg idag har sindsygt ondt i mine bryster, øget udflåd murren i maven og ingen mens endnu (er på dag 29)
Og ondt i lænden
Jeg ville gerne have testet idag men de kom ikke me posten, nu står jeg i et dilemma, køre 5 km på cykel ned på apoteket, eller vente til imorgen og håbe de andre test kommer med posten
Men hvis jeg skulle teste idag ville den så kunne opfange det når jeg har drukket i løbet af dagen? Så er urinen jo ikke så koncentreret? Eller skal jeg bare lade være med at drikke et stykke tid og så prøve hvis jeg henter en test ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128