Skygge streg? Eller er jeg blevet skør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
16 svar
1 synes godt om
22. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej jeg prøvede at teste i fredags (4+5) tog et billede og tænkte nå den var negativ. Nu kiggede jeg mine billeder igennem og kom til at se på det igen. Kan jeg se en meget meget svag streg eller er jeg bare blevet skør?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

thedreamer

Kan godt se den. 

Ville vente et par dage og tage en ny, så må den jo vise om det var en skyggestreg 

Anmeld

22. juni 2014

Anonym trådstarter

thedreamer skriver:

Kan godt se den. 

Ville vente et par dage og tage en ny, så må den jo vise om det var en skyggestreg 

Pyh ja tør næsten heller ik tro på det nu har jeg stirret blindt på den siden jeg så den

Anmeld

22. juni 2014

thedreamer

Anonym skriver:

Pyh ja tør næsten heller ik tro på det nu har jeg stirret blindt på den siden jeg så den

Kan du ikke sætte original billede ind også?

Anmeld

22. juni 2014

Anonym trådstarter

thedreamer skriver:

Kan du ikke sætte original billede ind også?

Det har jeg faktisk ikke længere. Men der kunne jeg i hvert fald slet ikke se noget den anden dag, derfor jeg prøvede i negativ. Jeg har ik så godt et falkeblik som så mange herinde  

Anmeld

22. juni 2014

thedreamer

Anonym skriver:

Det har jeg faktisk ikke længere. Men der kunne jeg i hvert fald slet ikke se noget den anden dag, derfor jeg prøvede i negativ. Jeg har ik så godt et falkeblik som så mange herinde  

Hehe :-) sommetider synes jeg det er nemmere at vurdere på normal-billedet, men pyt! Du må tage en ny test 

Anmeld

22. juni 2014

Anonym trådstarter

thedreamer skriver:

Hehe :-) sommetider synes jeg det er nemmere at vurdere på normal-billedet, men pyt! Du må tage en ny test 

Ja det er også rigtigt. Det er os det rareste at kunne se på et normalt billede, men HVIS der er en streg fra i fredags burde den så ikke være være tydeligere imorgen, 3 dage senere? Eller kan man ikke være 100% sikker på det ? 

Anmeld

22. juni 2014

thedreamer

Anonym skriver:

Ja det er også rigtigt. Det er os det rareste at kunne se på et normalt billede, men HVIS der er en streg fra i fredags burde den så ikke være være tydeligere imorgen, 3 dage senere? Eller kan man ikke være 100% sikker på det ? 

Jo, det vil jeg mene 

Anmeld

22. juni 2014

Anonym trådstarter

Puha nu får jeg pludselig nerver på Hehe 

Men håber der er flere der vil kaste et blik på det i håb om at det ikke bare er mine øjne der er tosset

Anmeld

23. juni 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Hej jeg prøvede at teste i fredags (4+5) tog et billede og tænkte nå den var negativ. Nu kiggede jeg mine billeder igennem og kom til at se på det igen. Kan jeg se en meget meget svag streg eller er jeg bare blevet skør?

Jeg kan godt se en streg nr 2 men som de andre skriver,  synes jeg,  du skal prøve,  at tage en ekstra test idag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.