Har igen lavet lidt frivillige arbejde :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2014

lille-fisen

Ja da jeg er frivillig i et psykologisk rådgivningcenter som tilbyder gratis psykologsamtaler/forløb til unge og studerende - fremfor at de skal betale mange hundrede kroner til en almindelig psykolog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

MyLove E

Dot D skriver:

Indtil i tirsdags var jeg frivillig underviser i IT, for mennesker med nedsatte funktioner af forskellig art og grad.

Det har været rigtigt dejligt at arbejde med dem. Vi holdt afslutning i tirsdag, jeg havde lidt kage med, og de var så søde at overraske mig med en stor buket blomster.

I skal da lige se de to søde "piger" og mig i et "på gensyn"-kram...

PS. Har fået lov at vise billedet frem... 

Ej hvor hyggeligt ;-)

Anmeld

23. juni 2014

BabyMus

MyLove E skriver:

Jeg har siden 2003 lavet frivillig arbejde ved muskelsvind fonden, har også mødt min mand der igennem
Vi har lavet lidt andet frivilligt sammen også inden for handicap området.

Men siden Elias kom til verden og jeg er blevet syg, har vi ikke været meget med. Jeg har savnet det meget. Men der er altid en hel weekend og foregår næsten altid på Sjælland.

Juhuu i fredags var jeg så ude og lege frivillige igen Denne gang noget helt nyt. En hal fest for unge, de skal være 15 og må ikke være fyldt 18.
De er meget strenge omkring det.
Der sælges ikke alkohol, de har selv med i taske/pose. De aflevere de i en garderobe og får så et nr. og så henter de en drinks af gangen. Ingen glas flasker i hallen, så det bliver helt op.
Der går vagter rundt blandt dem hele tiden og holde øje med at alle har det godt. Bliver nogen for fulde kommer de ud og sidde med en masse vand og fin brækspand ;-)

De er så gode til at passe på hinanden

Jeg er virkelig glad for kunne være med til give 400 unge mennesker en god fest under ordentlig forhold
Er bestemt ikke sidste gang

Laver i frivilligt arbejde?

Det lyder da som et rigtig godt initiativ med sådan en fest.

Jeg har været frivillig til Claus Meyers Madmodsløbet for to år siden og her om et par uger holder jeg ferie i en uge for at kunne være frivillig instruktør ved en Madskole. Glæder jeg mig rigtig meget til!

Anmeld

23. juni 2014

MyLove E

BabyMus skriver:

Det lyder da som et rigtig godt initiativ med sådan en fest.

Jeg har været frivillig til Claus Meyers Madmodsløbet for to år siden og her om et par uger holder jeg ferie i en uge for at kunne være frivillig instruktør ved en Madskole. Glæder jeg mig rigtig meget til!

Ja det er bare ikke godt... Forældre kan roligt sende deres børn af sted. :-)

Har godt læst om mad skolerne. Det er dem jeg kan læse om på mælkekartonerne?
Jeg vil også på mad skole

Anmeld

23. juni 2014

BabyMus

MyLove E skriver:

Ja det er bare ikke godt... Forældre kan roligt sende deres børn af sted. :-)

Har godt læst om mad skolerne. Det er dem jeg kan læse om på mælkekartonerne?
Jeg vil også på mad skole

Uha, nu drikker jeg ikke så meget mælk lige for tiden, men det kan sagtens være der er reklamer for dem på mælken, det kunne godt være!

Jamen tror godt du stadig kan melde dig hvis der er nogle der mangler. Så det kan du da bare prøve hvis du gerne vil! Ellers er der også mange der skriver i fb grppen for Madskoleinstruktører at de mangler nogle instruktører til den og den skole.

Der kan vist aldrig være for mange instruktører!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.