kat men nabos hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2014

Newsence

Når den har bidt en nabo kan naboen anmelde det og så bliver den aflivet... Og hvis den er aggressiv ja så er det måske det bedste.. En dag går det jo ud over et lille barn... Så tal med naboen om din frygt så I sammen kan anmelde den anden nabo.. Og der har ejeren altså intet at skulle have sagt for så henter politiet den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Når den har bidt en nabo kan naboen anmelde det og så bliver den aflivet... Og hvis den er aggressiv ja så er det måske det bedste.. En dag går det jo ud over et lille barn... Så tal med naboen om din frygt så I sammen kan anmelde den anden nabo.. Og der har ejeren altså intet at skulle have sagt for så henter politiet den...

den har bidt sin ejer, ikke en anden nabo... så vi kan jo ikke rigtig gøre noget 

Anmeld

22. juni 2014

Christine

Anonym skriver:

Hun holder grill med nogen venner og under dette har hunden fået et kødben, hun vil klappe sin hund og så bider den hende så hun skal syes  i hånden/armen. Hun er ikke interesseret overhovedet, i at få den aflivet, uanset hvad.  Da den bed katten så den skulle opereres,  blev der Heller ikke gjort noget. 

Ej hvor er det vildt!!  Det er da helt uacceptabelt, jeg synes det er grotesk at i ikke kan få kat fordi hun har en sindssyg hund - som hun jo ikke kan elske SÅ meget hvis hun synes det er ok at lukke den inde i et bur.

Det lyder som en ret farlig hund..

Anmeld

22. juni 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Du siger det er en muskelens? Måske er racen på listen over ulovlige hunderacer?

hvorfor ikke bare PRØVE at snakke med en dyreorganisation ? Så har du i det mindste prøvet!

Anmeld

22. juni 2014

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Du siger det er en muskelens? Måske er racen på listen over ulovlige hunderacer?

hvorfor ikke bare PRØVE at snakke med en dyreorganisation ? Så har du i det mindste prøvet!

jeg mener at noget af den ( det er en blandingshund) er af de ulovlige racer, men det er en ældre hund, så den var til før loven trådte i kraft, ergo er den ikke ulovlig 

Anmeld

22. juni 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Ej hvor er det vildt!!  Det er da helt uacceptabelt, jeg synes det er grotesk at i ikke kan få kat fordi hun har en sindssyg hund - som hun jo ikke kan elske SÅ meget hvis hun synes det er ok at lukke den inde i et bur.

Det lyder som en ret farlig hund..

jeg synes også det er fuldstændig hovedrystende! for at det ikke skal være løgn, så fortalte hun her til aften da vi mødte hende ved lågen, at i sidste weekend havde hendes barn (10 år) åbnet lågen idet en ældre dame kommer gående med sin lille hund, naboens hund spurter ud og bider den!!!! som hun fortæller det havde den ældre dame ikke nævnt noget om at melde det eller lign, men været "forstående" for barnets fejl, og sagt at det var jo ikke hendes skyld ( altså vores nabos skyld) 

det er jo så vores nabos version, jeg HÅBER det er en dame der går hjem og melder angrebet , men ja... det er sådan en hund vi har med og gøre 

det værste er at vores nabo bare ryster på hovedet og lader det passere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.