Kender i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2014

lineog4

Spørgsmål er der rigtig mange af med min trold det snart fylder 4, men må indrømme det giver mig mere pip at han starter hvert spørgsmål med: MOR...
og så er hans spørgsmål af den lettere kategori og et svar som fordi bla bla accepteres. Hvorimod nørde storebror på 6 år kan give mig grå hår i hovedet: hvordan kan man vide at det man har set er det som er, hvordan siger man youghurt på kinesisk, hvor mange ord kender du med q, hvor stor er den største haj man har fanget, hvordan ved man om man siger tæje (tæge) eller tæke (tæge).... Og det fortsatter, mor er i hans verden et uendeligt leksikon og gud nåde og trøste mig hvis jeg ikke kan svaret....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

NessaXenia

Kender det - min på 3 år siger; hvorfor deeeet moar? Til alt hvad jeg siger, gør osv

Anmeld

22. juni 2014

monzemussen

lineog4 skriver:

Spørgsmål er der rigtig mange af med min trold det snart fylder 4, men må indrømme det giver mig mere pip at han starter hvert spørgsmål med: MOR...
og så er hans spørgsmål af den lettere kategori og et svar som fordi bla bla accepteres. Hvorimod nørde storebror på 6 år kan give mig grå hår i hovedet: hvordan kan man vide at det man har set er det som er, hvordan siger man youghurt på kinesisk, hvor mange ord kender du med q, hvor stor er den største haj man har fanget, hvordan ved man om man siger tæje (tæge) eller tæke (tæge).... Og det fortsatter, mor er i hans verden et uendeligt leksikon og gud nåde og trøste mig hvis jeg ikke kan svaret....

Haha ja okay. Kan høre jeg har noget at glæde mig til

Det er lidt sjovt hvor alle de spørgsmål kan komme fra.

Anmeld

22. juni 2014

lineog4

monzemussen skriver:

Haha ja okay. Kan høre jeg har noget at glæde mig til

Det er lidt sjovt hvor alle de spørgsmål kan komme fra.

Hans storesøster havde ikke halvt så mange så man kan jo være "heldig".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.