Jeg er bange....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2014

Anonym trådstarter

TrineMine86 skriver:

Ja han lyder til at være syg, her tænker jeg psykisk, noget hen af psykotisk eller i den stil, eller påvirket af stoffer.. 

Jeg ville ikke lade mit barn være alene med ham på nuværende tidspunkt, måske der lige skulle undersøges nærmere hvad der foregår.. 

Nej jeg har netop også tænkt på om jeg bør lade ham være alene med vores barn... det er svært for jeg ønsker egentlig for mit barn at de ser hinanden, men synes overhovedet ikke faren virker stabil nok..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Jeg ville booke et møde med kommunen og fortælle dem alt du har skrevet her, alt du selv tænker, alt du har oplevet med din eks og så videre. 

Håber du finder den bedste løsning

Tak for dit svar.. og dit kram

Anmeld

22. juni 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Så vidt jeg kan google så er det noget der hedder kambô, og det skulle være en renselses ceremoni. Bivirkningerne kan være opkast og diarré, og så skulle det give nogle rimelig fucked up sideeffects i den første halve time det er blevet givet. 

Det gives igennem huden som du jo så har set mærker efter på armene, de gives også i brystet, og føres så via lymfesystemet rundt i kroppen. 

Det har åbentbart været brugt i rigtig mange hundrede år blandt indianere/indfødte i bla. Amazonas. Og det er gift man udvinder fra frøer, som man får frem ved at provokere "lade som om" at den bliver spist. Giften fra en frø i sig selv er kraftig nok til at slå 20 mand ihjel, men bliver den bearbejdet korrekt så skulle den have en smertestillende effekt der eftersigende skulle være 200 gange stærkere end morfin. 

I stammeregi ses det som en vaccine, og som noget man er stolt af, og derfor viser de deres ar/mærker fra indføringen af giften frem. Kvinder får det også, der bliver det typisk givet i benene. Hvorfor kunne jeg ikke se. 

Jeg kan se at der har været sendt udsendelser på dr2 sidste år omkring det, det hed amazonas medicin. Men man kan ikke længere finde programmet. 

Men det er noget man kan finde noget om på youtube.

Jeg kunne ikke se nogen steder om det skulle være farligt osv. Men det er også noget videnskaben bruger til fremstilling af bla, modgift til slangebid osv. Men om det er euforiserende, afhængighedsskabende eller skadeligt, det ved jeg ikke. Men det er sådan noget med at man skal tage det på bestemte tidspunkter/inden for bestemt tid, typisk imellem to fuldmåner (ca 28 dage) 

det er hvad jeg lige kunne finde og forklare. Men du kan jo selv researche lidt  

Wow tak for svar og research! Vidste slet ikke at det er sådan det forholder sig.. det lyder jo egentlig rimeligt tilforladeligt...
Men mon det er en god kombi at ryge joints dagligt?? Han er 35 år og har røget dagligt siden han var 17 :/

Anmeld

22. juni 2014

Anonym trådstarter

monzemussen skriver:

Skriv lige privat besked. Jeg står i en lignende situation og jeg kan sikkert give råd. Dog har jeg ikke læst til at skrive det i offentlighed.

Ved præcis hvordan du har det

Tak for dit svar!! Skriver måske privat.. vil tænke over om jeg tør smide min anonymitet

Anmeld

22. juni 2014

monzemussen

Anonym skriver:

Tak for dit svar!! Skriver måske privat.. vil tænke over om jeg tør smide min anonymitet

Skal nu nok lade Være med at afsløre dig nogle som helst steder. Jeg er altså selv flygtet fra en voldig mand og har en sag både i SF og børn og unge så der er mange ting jeg ville kunne hjælpe med. Men tør bare ikke skrive alt offentligt, men vil rigtig gerne hjælpe

Anmeld

22. juni 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Wow tak for svar og research! Vidste slet ikke at det er sådan det forholder sig.. det lyder jo egentlig rimeligt tilforladeligt...
Men mon det er en god kombi at ryge joints dagligt?? Han er 35 år og har røget dagligt siden han var 17 :/

Hashmisbrug er generelt en dårlig ting, og der er typisk en grund til at det er et misbrug. Men om det er en endnu dårligere kombi sammen med kambô, det ved jeg ikke. 

Men jeg tror han har nogle  psykiske problemer, som du måske bare valgte at se igennem fingrene med dengang i var sammen. Og han har måske noget indre smerte som han forsøger at flygte fra vha hash og den eventuelle smertestillende effekt som kambô har. Han flygter jo fra sig selv.. 

Jeg vil da håbe at han kan få noget hjælp sådan så han har mulighed for at være far for jeres barn. 

Og jeg synes det er godt at du er bekymret, og jeg synes det er dit ansvar at beskytte dit barn, især hvis du er bange for ham. Det vil måske være for det bedste at han blev påkrævet en behandling af en art for at kunne få lov til at se sin datter, og indtil da, så skal han måske ikke se hende. For hendes bedste. Børn kan mærke når deres forældre ikke har det godt, er syge fysisk eller psykisk. Børn er meget modtagelige over for den slags. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.