D-vitamin mangel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2014

fo82

Fannylm skriver:

Jeg har nogle mostre der ikke kan optage B12 og de får indsprøjtninger ved lægen der dækker dem i noget tid, så det er da sikkert det samme ved graviditet. 

Hm.... Måske - der står jo også på dem at de om nødvendigt kan bruges - men hvis man ikke kan optage/producere folat - så er folsyre/gravitamin jo omsonst - gad vide om man så kan få folat injektioner også???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

Happiness

Jeg lider af det. Jeg fik i 4 uger injektioner én gang om ugen, da mit var så lavt 

Nu tager jeg en pille med 35mik hver dag hele sommeren og 2 piller (70mikr) de resterende dage. Skal tage det hele mit liv.

Jeg havde slemme smerter i alle ledene. De troede jeg havde ledegigt! Så vil tro at symptomerne minder om det. Jeg havde tit hovedpine og rygsmerter. 

Jeg mærkede en virkning ret urtigt, men det er pga de injektioner jeg fik ved lægen

Anmeld

22. juni 2014

Muffinmus

Tager selv tilskud da min bp sidste efterår efter en gooood lang sommer var ret lav. Så vinteren ville køre den helt i bund. Kan i forvejen ikke for godt optage B vitaminer pga min medicin, men det hæmmer så oven i dannelsen af D3. Oven i hatten
Kører på 35 hele året.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.