Problemer med nabo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2014

Kay

Anonym skriver:

For resten...ville du starte med at skrive et brev, eller ville du forsøge at snakke med naboen først?

Du har jo forsøgt at komme i kontakt med dem... ud fra hvad jeg kan læse men ville da klart hvis jeg mødte dem prøve at snakke med dem vil gerne give ideer til et brev, men lige pt vil vores pc ikke tænde så manden står og roder med den hvis den virker i aften skriver jeg lige lidt ideer til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Du har jo forsøgt at komme i kontakt med dem... ud fra hvad jeg kan læse men ville da klart hvis jeg mødte dem prøve at snakke med dem vil gerne give ideer til et brev, men lige pt vil vores pc ikke tænde så manden står og roder med den hvis den virker i aften skriver jeg lige lidt ideer til dig

tak.

Anmeld

21. juni 2014

B&J

jeg vil tage dem en dag du kan se de er på vej ud af døren og de ikke kan løbe fra dig jeg vil være lige glad de skal spørges omkring hvorfor det er lige det og det de gør uden du virker sur.

og i et brev kan du jo også fortælle dem hvorfor og hvordan og hvorledes og fortælle du er ikke sur fordi du troede det var et uheld første gang men blev skuffet og ked af fordi de gjorde det igen... osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.