Jeg har problemer med min ene nabo. Vi bor i rækkehus. Han har nu to gange hakket mine blomster omkuld. Først forårsblomsterne og nu sommerblomsterne. Første gang tænkte jeg det var et uheld. Jeg lagde derfor en sten på min grund på hjørnet, så han ikke kunne hakke inde på min grund. I aften var jeg så ude for at lægge nogen flere sten (jeg elsker sten i haven). Jeg ser så at stenen er smidt ca 1 meter ind på min grund og sommerblomsterne er hakket om. Nogen der kan fortælle mig hvad det går ud på ? Det er i forhaven dette foregår.
Næste problem er i baghaven. Hvert år klipper han hækken mellem os længere og længere ned og klipper også ind på min side.
Han har aldrig rigtig villet hilse, men gør det dog når han ikke kan blive fri. Han og hans kone er tit på ferie, men så snart de er hjemme, "piller" de ved mine hæk/planter. Jeg har flere gange ringet/banket på...de kan stå indefor og kigge ud på mig, men de lukker ikke op. -Jeg har således forsøgt at tale med dem, men de vil tydeligvis ikke snakke med mig.
Jeg går meget op i min have og jeg bliver derfor så ked af, at de ødelægger det for mig.
Hvad skal jeg gøre ?
Anmeld