Heidi-Godsk skriver:
De er henholdsvis 64 og 67.. Men det er ikke fordi de er oppe i årene, det er fordi at de ikke gider tage ud, for det har de gjort så meget forhen, da min mands søstre havde små børn..
Måske skulle man have overvejet hvad man gad og ikke gad når man blev op i årene, inden man valgte at få en efternøler.
De er 64 og 67 år gamle... Måske de så er gamle nok til at bestemme selv???
Vi er 8 børn, og jeg er den yngste. Vi har i mange år gjort det sådan at os søskende skiftedes til at holde julefrokost engang i december, og så holder mine forældre jul hos dem der har afholdt julefrokosten... Ved faktisk ikke om mine forældre nogensinde er blevet spurgt om de havde lyst til det??
Men nu er mine forældre altså oppe i årene, så nu orker de ikke at gå på omgang længere, for selv om alt bliver serveret osv. så
er det altså ikke det samme som at være derhjemme, hvor man bedre kan slappe af. Så jeg forstår dem udmærket.
Men der er nogen i min familie, som bliver så pissefornærmede, fordi de et enkelt år måske har overskud til at tage ud juleaften. De føler sig fravalgt, fordi mine forældre vælger at holde jul hos andre end dem. Men nu er det jo sådan at de altså ikke kan være 8 steder på én gang.... Så jeg har spurgt mine søskende, om ikke vores forældre er gamle nok til at bestemme selv. Kan simpelthen ikke forstå at en aften som juleaften, skal gøres til et problem...?
Anmeld