Hej De damer..
Her kommer lige et lille indlæg, og så må vi se om det er mig der er forkert på den

Sagen er den at når vi holder jul, så skiftes vi så hver 2. år holder vi med min far og svigerforældre herhjemme, og det andet år med min mor, papfar, og nogle gange har mine svigerforældre været der. Min mand har osse 2 store søskende som de osse skal holde jul med, og det hele skal jo passe sammen..
Sidste år skulle vi have holdt jul sammen med min mor, pap og svigerforældrene herhjemme.. Men ca 2 måneder inden jul fandt vi ud af at svigerne havde lavet andre aftaler, nemlig med min mands søskende..Min man blev temmelig skuffet, og jeg blev gal..
I år skal jeg så på arbejde juleaften og 1. juledag, dog kun til kl 14.00. Min far kommer så herud i år, da vi gerne vil være herhjemme når jeg nu skal på arbejde.. Jeg spurgte så min svigermor om de ville komme.. Hendes udmelselse var, at Nej, for de havde allerede sidste år udmeldt at de IKKE mere tog ud juleaften.. Det skal lige siges at min mand er efternøler. Hans søstre er henholdsvis 13 og 14 år ældre end ham, og da de havde små børn, kom minen svigerforældre altid til dem.. Min svigermor har altid sagt at når man har små børn, er det bedste jo at være hjemme, så det gjorde de gerne da min mands niecer og nevøer var små..
Nu har min mand jo så fået familie, og nu tager de så ingen steder mere..
Jeg må indrømme at jeg har lyst til at konfrontere min svigermor, for vi vil ikke kunne komme til dem hvert andet år, da jeg jo også skal holde jul med henholdsvis min mor og min far..
Jeg ved min mand er dybt skuffet, selvom han siger han er ligglad, men jeg kender ham , og jeg kan mærke kan bliver ked af det...
Er det mig der overreagere, eller er mine svigerforældres udmeldning noget pis???
Knus