Nu fik jeg bestilt en tid til samtale om et ICSI behandlingsforløb. Jeg har helt ondt i maven lige nu, både af spænding men også lidt af modløshed - for jeg føler pludselig, at det hele er ude af vores hænder.
I 15 måneder har vi prøvet på at få endnu et barn - uden held
Kæresten fik i februar bortopereret sin ene testikel pga. en slem bitestikelbetændelse, og i går fik vi svar på hans sædprøve nr. 2 siden operationen. Tallet er forbedret, men der er stadig kun ca. 100.000 levende sædceller - så nu har vi besluttet os for, at vi skal have hjælp.
Da vi jo ikke er ufrivilligt barnløse, er der ikke mere hjælp at hente nu i det offentlige nu. Så nu har vi kontaktet en privat klinik og vi har allerede fået en tid på onsdag. Det er heldigvis en af fordelene ved de private klinikker, ventetiden er ikke så lang, til gengæld ryger hele vores opsparing!
De vil sende en masse papirer til os og jeg har læst en masse på nettet, så det er med blandede følelser, at jeg ser frem til at skulle på hormoner efter sommerferien...
Men hvis vi får et barn mere ud af det hele, så kan jeg klare alt 

Jeg kunne lige nu godt tænke mig at høre alle jeres solstrålehistorier fra især ICSI (men også IVF), så jeg kan begynde at glæde mig lidt mere til hele forløbet 

Anmeld