irriteret på min mand og konstant i dårlig humør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.314 visninger
22 svar
4 synes godt om
20. juni 2014

Anonym trådstarter

Lidt lang overskift, men vidste ikke helt hvad jeg lige skulle skrive. Jeg er simpel hen så irriteret på min mand. Synes han sender konstante dårlige vibrationer og kritiserer mig på det mindste. Jeg kan ikke finde ud af, om det er mig som er nærtagende eller om han reelt er en dum skid lige i tiden. Jeg spurgte ham i går, om han går og er irriteret på mig, men dertil svarer han nej. Vi kyssede godnat men ikke den samme nærhed som vi plejer. Jeg kan så heller ikke finde ud af, om jeg selv sender negative vibrationer, så det er mine egen følelser jeg mærke og ikke hans måde at være på overfor mig. Åh for pokker, jeg synes det er svært Jeg er ret så sensitiv (HSP) så har nok tendens til i forvejen at mærke meget efter hos andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Vivienne

Har I forsøgt at holde weekend hver for sig?

Det gør underværker

Anmeld

20. juni 2014

mor88

Anonym skriver:

Lidt lang overskift, men vidste ikke helt hvad jeg lige skulle skrive. Jeg er simpel hen så irriteret på min mand. Synes han sender konstante dårlige vibrationer og kritiserer mig på det mindste. Jeg kan ikke finde ud af, om det er mig som er nærtagende eller om han reelt er en dum skid lige i tiden. Jeg spurgte ham i går, om han går og er irriteret på mig, men dertil svarer han nej. Vi kyssede godnat men ikke den samme nærhed som vi plejer. Jeg kan så heller ikke finde ud af, om jeg selv sender negative vibrationer, så det er mine egen følelser jeg mærke og ikke hans måde at være på overfor mig. Åh for pokker, jeg synes det er svært Jeg er ret så sensitiv (HSP) så har nok tendens til i forvejen at mærke meget efter hos andre.

Gør i nogensinde noget for jer selv? Uden at partneren er med? F.eks. en tur i byen med vennerne? Det prøver vi herhjemme at give plads til, og det giver bare så meget fornyet energi! Man kan virkelig
Blive fastlåst af at vade op og ned af hinanden hver dag

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Gør i nogensinde noget for jer selv? Uden at partneren er med? F.eks. en tur i byen med vennerne? Det prøver vi herhjemme at give plads til, og det giver bare så meget fornyet energi! Man kan virkelig
Blive fastlåst af at vade op og ned af hinanden hver dag

Synes vi jævnligt gør ting uden hinanden. Jeg har bla. lige været 3 dage i kbh med vores datter til koncert og ellers ses vi med hver vores venner og også sammen.

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Har I forsøgt at holde weekend hver for sig?

Det gør underværker

Hvordan tænker du rent praktisk dette skal fungere. Ideen kan da godt appellere til mig, men tror min kæreste synes det vil være lidt underligt.

Anmeld

20. juni 2014

Chellie

Anonym skriver:

Hvordan tænker du rent praktisk dette skal fungere. Ideen kan da godt appellere til mig, men tror min kæreste synes det vil være lidt underligt.

Det kan jo gøres på mange måder - måske han har en flok mandevenner, der gider holde weekend sammen, eller måske du kunne tage hjem til en veninde til hygge-weekend?

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Det kan jo gøres på mange måder - måske han har en flok mandevenner, der gider holde weekend sammen, eller måske du kunne tage hjem til en veninde til hygge-weekend?

Ideen er stadig god, men alle vores venner er i forhold og vi bor tæt på dem, så det ville virke lidt underligt at tage hen og overnatte hos dem

Min mand tager dog på skiferie 1-2 gange årlige med en flok kammerater, der nyder jeg da også at have lidt tid alene selvom jeg savner når han er væk.

Anmeld

20. juni 2014

Babybrain

Bliver du ofte irriteret over ting/ham normalt? Sker der noget i jeres liv, så du måske er mere stresset eller i dårligere humør end du plejer at være? Eller er han mere stresset?

Jeg synes, at det er en rigtig dårlig ide, at spørge ham om sådan nogen ting, når I skal til at sove. Tror ikke de fleste mænd gider at snakke om al mulig, når de er på vej i seng. Jeg ville selv blive ret irriteret, hvis min kæreste begyndte at spørger om jeg var sur på ham eller lignende, når jeg er træt og har sat mig i hovedet at jeg skal sove. Der er man altså ikke mentalt åben til den samtale. Jeg er i hvert fald ikke.

Anmeld

20. juni 2014

Anonym trådstarter

Babybrain skriver:

Bliver du ofte irriteret over ting/ham normalt? Sker der noget i jeres liv, så du måske er mere stresset eller i dårligere humør end du plejer at være? Eller er han mere stresset?

Jeg synes, at det er en rigtig dårlig ide, at spørge ham om sådan nogen ting, når I skal til at sove. Tror ikke de fleste mænd gider at snakke om al mulig, når de er på vej i seng. Jeg ville selv blive ret irriteret, hvis min kæreste begyndte at spørger om jeg var sur på ham eller lignende, når jeg er træt og har sat mig i hovedet at jeg skal sove. Der er man altså ikke mentalt åben til den samtale. Jeg er i hvert fald ikke.

Nej og det ved jeg også godt. Tidspunktet kunne godt ha været bedre valgt :/

Jeg føler nok, at han ofte kritiserer mig og min gøren. Jeg har været sygemeldt med stress men synes jeg er ved at være ovenpå igen.

Anmeld

20. juni 2014

Vivienne

Anonym skriver:

Ja, som nogen nævnte det, så bruge en weekend med vennerne/veninderne eller besøge jeres forældre (hver for sig).

Det er altid godt med lidt afstand - især i perioder hvor man er irriteret på hinanden - og man kommer hurtigt til at savne hinanden. Man glemmer de dårlige vibrationer, og bliver automatisk bedre til at kommunikere med hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.