De sk*** ekstra kilo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2014

Troldemommi

Bell'star skriver:

Inspireret af "maven efter fødsel-tråden"

Efter jeg læste den tråd, fik jeg indtryk af, at de fleste er tilbage på deres startvægt, dog med vægten fordelt lidt anderledes.
Og så tænker jeg bare lige på, om jeg er den eneste det stadig, snart 10måneder efter, kæmper med ca 10kilo mervægt end inden graviditet?

Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal komme af med dem, de har ligesom bare indfundet sig og har ikke tænkt sig at forsvinde igen

Ork nej jeg har endda 20 kilo at slås med

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Clisolka

Åhhhh jeg føler med jer!! 

Jeg havde det på præcis samme måde efter min første graviditet... Jeg tog 22 kg på - og tabte kun omkring 8 kg ved fødslen, så der var laaaaang vej tilbage 

Da Bella lige var fyldt 2 år rundede jeg at have tabt 25 kg!! Yay, det lykkedes og jeg fik blod på tanden, for jeg ville have alle de grimme kærestekilo væk, der satte sig, da jeg flyttede sammen med kæresten  Jeg måtte sætte kampen om de fastsatte kg på stand-by, for så stod jeg med en positiv graviditetstest med lillebror 

Jeg nåede kun at tage 7 kg på i graviditeten med ham, så de var hurtigt smidt et par dage efter 

Status er, at nu mangler jeg kun at tabe de sidste 10-15 kg før jeg er heeeelt tilfreds, men pt. er motivitaionen lig nul, men jeg ved at jeg nok skal tabe dem stille og roligt, for jeg har ikke travlt 

Da jeg var højgravid med min ældste stod vægten på et 3-cifret tal et par dage inden fødslen   

Men jeg er super stolt, for om 3 kg, så har jeg ialt tabt 30 kg - og vægten kan kun gå én vej  

Anmeld

20. juni 2014

Muffinmus

Nix, der sidder bare rigtigt mange som ikke har lyst til skrive fordi de er så trætte af de ekstra kg. Ud af alle dem jeg ogensinde har gået i mg med...tæller nok ca 25 , har kun 3 af dem opnået alm vægt igen. Resten er flere kg tilbage de kæmper med

Anmeld

20. juni 2014

StudPsyk

Bell'star skriver:

Efter jeg læste den tråd, fik jeg indtryk af, at de fleste er tilbage på deres startvægt, dog med vægten fordelt lidt anderledes.
Og så tænker jeg bare lige på, om jeg er den eneste det stadig, snart 10måneder efter, kæmper med ca 10kilo mervægt end inden graviditet?

Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal komme af med dem, de har ligesom bare indfundet sig og har ikke tænkt sig at forsvinde igen

Du er ikke den eneste.. Vejer knap 30 kilo mere end før jeg ventede Rose, og 13 kilo mere end før jeg ventede James. Men er i gang med at tabe dem  

Anmeld

20. juni 2014

Chili

Bell'star skriver:

Jeg er først kommet af med mine her 20 måneder efter fødselen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.